[PG] : Jolien/Joilette, +/- 25 jaar haflinger merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nancybel

[PG] : Jolien/Joilette, +/- 25 jaar haflinger merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 19:48

Je komt allemaal wel op een punt in je leven dat je gaat terug kijken naar de gebeurtenissen in je leven. Van sommige word je heel blij en van andere heel verdrietig. Bij sommige dingen ben je blij dat je het niet hebt gedaan en bij andere heb je weer enorme spijt dat je er niets mee hebt gedaan.

Nu is het bij mij het laatste aan de gang:

Ik heb als 12 jarig meisje een haflinger van mijn ouders gekregen. Dol gelukkig was ik, ze was mijn allessie. Ik ging door het vuur voor haar, echt mijn allerbeste maatje. Zo'n maatje heb ik nooit meer gevonden, niet in mens en ook niet in dier. Ik was niet bij haar weg te slaan!!!!
Tot op een avond het gruwelijke nieuws kwam om 23.00 uur hoorde ik dat de volgende dag om 13.00 uur mijn allergrootste vriendin van de hele wereld mij zou verlaten. Mijn ouders hadden haar verkocht zonder dat ik daar iets van w ist en zonder dat ik er ook nog maar iets aan kon veranderen en zonder duidelijke reden. Na dik 2,5 jaar innige vriendschap kwam er ineens een einde aan mijn droom.
Mijn hart brak, beter gezegd de helft van mijn lichaam werd van mij afgenomen. Nu inmiddels jaren en jaren later kan ik je melden dat het afgerukte lichaam nooit meer is aangegroeid. De pijn en het verdriet is wat afgesleten in de loop der jaren maar is nog steeds duidelijk aanwezig.
Het gelukkige gevoel wat ik toen ervaarde van, in en door het leven heen is nooit meer terug gekomen.............

Ze houdt mij tot op de dag van vandaag nog steeds bezig. Onze liefde voor elkaar werd zo bruut en zonder reden uit elkaar gescheurd! Mijn vriend heeft jaren geleden een zoekactie gestart en is gestopt bij het vinden van haar zoon.

Maar goed om te komen tot het moraal van het verhaal. Ik heb het zelf nooit aangedurfd om echt op zoek te gaan naar haar omdat de pijn en verdriet te gr oot was. Dat is het nu nog steeds maar ik maak nu nog enige kans om nog ooit met haar oog in oog te kunnen komen te staan. Theoretisch gezien zou ze nog kunnen leven, wel ver in de 20 maar het zou kunnen. Het is nu of nooit als ik nog een paar jaar wacht hoef ik er niet eens meer aan te beginnen. Dus met knikkende knieen ben ik het internet aan het gebruiken om mijn zoektocht bij te staan.

Met een bonzend hart en tranen in mijn ogen wil ik je vragen; Ken jij deze merrie.......

Afbeelding

Ze heet officieel Joilette wij noemde haar Jolien, ze zal rond de 25 of ouder zijn. Het is een haflinger merrie, heeft veulens gehad, heeft een edelweis brandmerk en heeft een zeer duidelijke aftekening op het hoofd Zuid Amerika. Als ik me niet vergis was zij rond de 1.45m??? Ze heeft veel last van staart en manen exceem gehad zo vertelde de toemalige bronnen van Alex. Ze heeft een geruime tijd in en rond Heerhugowaard gestaan.

Wie oh wie kan mij helpen mijn droom te verwezelijken om nog 1 keer in mijn leven oog in oog te kunnen staan met mijn aller aller aller grootste en liefste vriendin die ik hier op aarde heb mogen kennen.

Mijn profielfoto is Jolien/Joilette.

Thanks voor het lezen en wie weet kun je me helpen????

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:43

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:12

oh ik zie dat je mijn tips al had gedaan... dan kan ik je verder niet helpen. Toch hoop ik van harte dat het je lukt haar te vinden.
Ik heb zelf vroeger iets soortgelijks meegemaakt en weet hoe het is als je niets meer van je paardje hoort.
Succes en laat je het weten als je wat gehoord hebt??
Groetjes!!

_activeme

Re: [PG] : Jolien/Joilette, +/- 25 jaar haflinger merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:00

Heb je misschien een duidelijke foto?