? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
WenK schreef:Liever zo dan dat OP concours ineens blijkt dat de tijden extreem in- of uitlopen door uitvallers oid... Ik geef de mensen die me helpen richttijden en aangezien zij zelf ook wedstrijden rijden en vaker meegaan weten ze zelf ook wel dat dat altijd nog wat kan veranderen. Heb nog nooit meegemaakt dat het echt UREN scheelde (enkel op mijn eigen verzoek)...
Bovendien kan je op het laatste moment (dag van te voren) moeten afmelden omdat je paard ineens kreupel is of iets dergelijks. 
10 jaar terug belde je op woensdag je vereniging hoelaat je ergens moest starten. Op de dag zelf kon het zomaar zijn dat je door uitvallers toch veel eerder aan de beurt was.
het is vanaf de andere kant altijd makkelijker praten. Het blijft mensenwerk en je bent heel afhankelijk van heeeel veel factoren. byjou1983 schreef:Zelf zit ik in het bestuur van een vereniging en afgelopen weekend hadden we concours, last minute werk vaak.
Paarden die ziek zijn, mensen die ziek worden, of mensen komen gewoon niet opdagen.Voor iedereen en vooral voor de deelnemers erg vervelend.Verplaatsingen en verschuivingen in de lijst.En inderdaad verschuiven dan 1 of 2 combinaties.
Voor het secretariaat een hels karwei, constante aanpassingen van lijsten.
Mensen beseffen vaak niet hoe hard er achter de schermen gewerkt wordt!
Ook iemand die in het bestuur zit

toot schreef:ik heb liever een voorlopige startlijst et een verandering die je dan kan voorzien dan dat je opeens maar 10 minuten losrijtijd hebt
toot schreef:ik heb liever een voorlopige startlijst et een verandering die je dan kan voorzien dan dat je opeens maar 10 minuten losrijtijd hebt