rijlaarzen of chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tizifontana

rijlaarzen of chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 19:39

Hallo allemaal,

Ik zoek lederen chaps of rijlaarzen, mijn schoenmaat is 37-38 en heb heel smalle kuiten, ik schat 32-33 cm, wie kan mij eventueel verder helpen?

Groetjes
Tiziana

x_Heidi

Re: rijlaarzen of chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:51

Hoi, :)
Het ligt eraan of je voeten nog in de groei zijn, want dan zijn rijlaarzen heel duur. ;)
Maar als je al uitgegroeide voeten hebt, dan zal ik voor de rijlaarzen gaan, die gaan naar een poosje echt naar je voet staan. En je kunt er als je goede hebt wel 10 jaar of meer mee doen, het brengt zijn geld dus zeker op *D
Ikzelf vindt chaps heel fijn(mijn voeten zijn wel uitgegroeid, maar kuiten?) die kan je in voet, én kuitmaat los kopen :)
Dus dan heb je beide goed pas. Bij laarzen heb je ook wel verschillende maten, maar ik vind chaps beter beweegbaar *D
Het is ook wel cooler, want je kunt ook met alleen de joppers(schoenen) aan rijden in de zomer, en een speciale winteruitvoering kopen(warme chaps) voor in de winter!

veel succes nog met kiezen ;)

xx

Rowie1993

Re: rijlaarzen of chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:08

Kijk eens naar Petrie chaps, weet niet in welke prijsklasse je wilt gaan zitten. Ze zijn 90,- Met idd jodphurs erbij van bijv. Mondoni(op www.divoza.com) vind ik zelf erg fijn ;)
Rijlaarzen is niet handig als je voeten nog in de groei zijn.
Petrie (leren)chaps bevallen me erg goed!