Manege Heemskerk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

morttje

Manege Heemskerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 18:41

Hee,,

Ik vroeg me af waar je allemaal op getest word voordat je een (strand)rit mag rijden bij manege heemskerk.
Ik en mijn vriendin willen graag (met begeleiding) een strandrit gaan maken maar het probleem is dat zij 7 jaar op paardrijden zit
en ik pas één jaar. Ik kan wel al galopperen en de verlichte zit. Maar ik vroeg me af waar je nog meer op getest word.

Alvast Bedankt!

Groetjes Chantal :o

SOAF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:50

Heeii

Ze controleren eigenlijk niks. Maar als je pas 1 jaar rijd
(betekend niet dat je nog geen strand rit kan maken hoor :D) moet je denk ik wel om een beetje een makkelijk paard vragen. Want sommige paarden zijn heel moeilijk! En als begeleider moet je Brit vragen! Zij is echt super aardig!
:D

VERAx

Re: Manege Heemskerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:52

Wij stapten op en toen zeiden ze al: 'Oh, die kunnen opstappen laat ze maar gaan.'
Verder moesten we nog in een rijtje stappen, alleen maar stappen en in een treintje.

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:38

wij waren een beetje laat, toen zij ze nog, tja eigenlijk moeten we controleren, maar als jullie je paard normaal op kunnen zadelen zit het wel goed

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 20:42

Ik was er 2 jaar geleden voor een strandrit, maar wat een ramp... Magere paardjes waar ook 3 jarigen bij zaten die uren moesten lopen... Stond er ook een bij met een ontzettend doorgezakte rug. Ik ben geschrokken van de situatie daar, nee, geen manege heemskerk meer voor mij...

morttje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 21:22

Heel erg bedankt voor jullie reacties !
Ik rij idd pas een jaar maar ik kan wel zelf opzadelen enzo dus ik hoop dat het mag =D
Ik had het ook gehoord ja dat er paarden zijn met doorgezakte ruggen enz. Maar dat schijnt nu allemaal verandert te zijn.
Ben er al een keer geweest en alles zag er goed uit, ze krijgen gewoon hooi en biks, wel jammer dat de stallen zo verwaarloosd zijn.

En ik zal ook naar Britt vragen , en natuurlijk een makkelijk paardje, had het ook al aan mijn instructrice gevraagd en die zei dat ik het wel aan kon als ik maar niet een al te moeilijk paard nam :D

Maar toch heel erg bedankt ! =D