Hoeveel is een tweedehandstrailer waard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Hoeveel is een tweedehandstrailer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 16:30

Dat vraag ik me nou af.

Ik heb namelijk nog een trailer hier staan (verjaardagskado van x jaar geleden :o ), maar ik doe hier eigenlijk al een dik jaar niks meer mee. Nu wil ik hem dus eigenlijk verkopen, alleen hoeveel is zo'n ding nu waard? Het is een opknappertje. Hij heeft een laadvermogen van 1135 kg en komt uit het jaar 1979. In 2001 is hij voor het laatst gekeurt. Het is een Trampling trailer en hij is 186cm breed. Hij heeft trouwens een kenteken!

Ik had al even op marktplaats gekeken naar wat er voor trailers word gevraagt maar ik vind eigenlijk geen trailers vanonder de 1000 euro.. Dus dat is eigenlijk allemaal geen vergelijkbaar materiaal.

Kan iemand mij helpen met het schatten van de waarde?

Nadia
Oppermuts

Re: Hoeveel is een tweedehandstrailer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:41

LZP --> TAO

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:42

In welke staat is de trailer, wat moet er allemaal aan gebeuren voordat je er veilig mee de weg op kunt?

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:44

Ik heb mijn trailer twee jaar geleden gekocht. Trailer was van 1987 en in redelijke staat, (enkel de lichten moesten vervangen worden en twee banden waren redelijk versleten en moesten na een half jaar vervangen worden).
Ik heb hier 1000€ aan betaald.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 16:44

Vjestagirl schreef:
In welke staat is de trailer, wat moet er allemaal aan gebeuren voordat je er veilig mee de weg op kunt?

Pfoe, nouja ik denk dat het hout eigenlijk wel een keer vervangen moet worden. Alle scharnieren moeten een keer gesmeert worden met wat olie etc.etc.