Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gulpje schreef:Ik heb op basis van naam, afstamming en geboortedatum Xander zijn wedstrijdgeschiedenis weten te achterhalen via het KNHS. Ik had niet echt wat te zoeken bij het KWPN met een FriesDus ik weet niet precies hoe dat zit
haike schreef:En met die gegevens kan ik het registratienummer opvragen bij het KWPN? Of de KNHS, al lijkt me dat niet?
Zesiram schreef:haike schreef:En met die gegevens kan ik het registratienummer opvragen bij het KWPN? Of de KNHS, al lijkt me dat niet?
Je kan met de naam en afstamming gewoon de KNHS bellen en dan kijken ze in het systeem welke sportstanden er onder dat paard staan. Ik heb zo meerdere paarden nagetrokken voor onze stal, nooit een probleem. Het enige probleem zou kunnen zijn, als er meerdere paarden met dezelfde naam en afstamming, en kleur geregistreerd zijn, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt persoonlijk.
Registratienummer is te vinden op paardenfokken.nl of via het k.w.p.n., maar heb je niet nodig om de sportstanden bij de KNHS op te vragen.
haike schreef:Bedankt voor alle tips, heb net een mailtje verstuurd naar de KNHS met dispensatieverzoek.
Op paardenfokken is het de enige met deze naam en die afstamming, dus hoop dat ze met geboortejaar en kleur dan kunnen achterhalen om welk paard het gaat.
Hoop ook dat ik dispensatie kan krijgen, maar dat is dus nog even afwachten.