Verzekeringen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie88

Verzekeringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 13:21

Hoop dat het hier goed staat.

Ik wil mijn paard in de verzekering laten opnemen, maar weet niet welke.

Graag zou ik van jullie ervaringen horen van bepaalde verzekeringen.

Groetjes

Paula92

Re: Verzekeringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 19:55

Hee, ik heb mijn paard verzekerd bij Hippo Zorg en ik heb hier hele goede ervaringen mee. Ze zijn echt 24 uur per dag bereikbaar als er iets aan de hand is. Er komt een inspecteur naar je paard kijken (niks bijzonders) als je hem wilt laten verzekeren. En ik heb helaas al een keer meegemaakt dat mijn paard dood ging en dan zijn ze heel netjes. Geen gedoe en ze keren gelijk uit...

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 19:57

Paula92 schreef:
Hee, ik heb mijn paard verzekerd bij Hippo Zorg en ik heb hier hele goede ervaringen mee. Ze zijn echt 24 uur per dag bereikbaar als er iets aan de hand is. Er komt een inspecteur naar je paard kijken (niks bijzonders) als je hem wilt laten verzekeren. En ik heb helaas al een keer meegemaakt dat mijn paard dood ging en dan zijn ze heel netjes. Geen gedoe en ze keren gelijk uit...

Mag via PB hoor, maar waar ben je allemaal voor verzekerd en wat moet je betalen dan?

Had al even bij Hippo gekeken maar wist nou niet precies wat ik wel en niet wilde verzekeren, vandaar dat ik even een topic opende

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:28

Verplaatst van MD naar TAO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:29

Ik zit ook hippozorg. Ik heb de uitgebreide basisverzekering en de uitgebreide ziektenkosten. Ik betaal rond de 30 euro per maand.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:31

Ik heb (helaas) ook heel goede ervaringen met Hippozorg. Ik had ze van de week echt nodig, en ze waren er..
Ik betaalde wel behoorlijk veel, 80.- pm. Dit heeft te maken met het bedrag waarvoor je je paard wil verzekeren en hoe uitgebreid je je pakket wil (ik heb echt alles erbij..)

Mocht ik ooit nog eens een paard bezitten, dan verzeker ik die absoluut weer daar...

Houd er wel rekening mee, dat zij voor een verzekeringsbedrag >5000.- ook een rontgologisch rapport willen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:34

Ik heb ook echt alles erbij ook diefstalverzekering enzo maar heb geen verzekering voor tuig of bijrijders. 80 euro per maand soooo dan heb jij wel een heel duur paard zeg.

Edit: Sorry lees net nog je topic

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:38

breezy nogmaals het ligt aan het bedrag waar je je paard voor wil verzekeren en het pakket dat je erbij wil. Mijn paard was werkelijk voor álles verzekerd..
Ik had overigends ook mijn zadel via Hippozorg meeverzekerd, kost me ong. 2.- pm

Paula92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 10:43

Ik heb mijn paard verzekerd voor ongevallen, diefstal, hemelvuur en ook blijvende ongeschiktheid en dat is ook ongeveer €80 per maand. Hangt natuurlijk helemaal af van de waarde van je paard (mag niet meer zijn dan waar je hem voor hebt gekocht).

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:02

Ik zit bij equipe en zit nog niet eens op 50 euro in de maand. Alles uitgebreid verzekerd. Ik ben erg tevreden maar moet zeggen heb nog weinig met de mensen te maken gehad. (Goed teken natuurlijk)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 14:25

Iedereen heel erg bedankt voor de informatie en Patricia... Helemaal top van je uitgebreidde info.
Ik kan hier echt wat mee.

Dank je wel allemaal

wyomi1302

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:47

Ik had mijn paard en zadel verzekerd bij Hippo Zorg en heb eigenlijk alleen maar goeie ervaringen daar mee...
www.hippozorg.nl