paarden park

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vereentje2

paarden park

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 19:46

Heej,

ik had een vraagje. Ik heb van mijn vriendin gehoord over PPC (ponyparkcity).
Maar dat is voor kinderen tot 12 jaar, omdat het shetlanders zijn. Ik ben 13 dus ik kan daar niet meer heen, ik ben er dus ook nooit geweest. Maar het lijkt mij super leuk, als je gewoon de hele dag een paard/pony naast je huisje hebt (Ik heb namelijk geen eigen paard/pony |( ) Weet iemand zo'n soort park, maar dan met bijv. paarden, of iets grotere pony's. Waar ik ook naar toe zou kunnen?

bedankt,

groetjes vereentje2 *D

Joyce_

Re: paarden park

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:47

Eh, ponykamp? :D

Tessje_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:49

Als je coledorn bedoelt dat vlak bij pony park slagharen ligt dan staan daar ook wat grotere shets, die gelijk zijn aan een kleine b pony.. lijken wel ijslanders, je zou natuurlijk als je niet extreem groot bent voor je leeftijd, kunnen zeggen dat je 12 bent. Of je ouders een pony laten huren (alleen als je echt niet te groot bent)

Succes

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:54

Een 13-jarig meisje op een kleine B-pony vind ik niet eerlijk. :n Die pony's staan elke dag bij zo'n huisje met kinderen die 9 van de 10 keer niet goed kunnen rijden en maar wat rondstuiteren op hun rug. Dan ook nog eens een te groot en zwaar meisje op hun rug, omdat die persé een pony naast hun huisje willen om op te rijden, is toch niet eerlijk voor die pony?

Zoek gewoon een leuk ponykamp uit waar je met een boel leeftijdsgenootjes lekker elke dag gaat rijden, spelletjes doen op pony's, buitenrijden, springen, voltige, poetswedstrijden, is zó veel leuker dan zo'n kleine shetlandpony die helemaal afgestompt is! :)

vereentje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 20:07

Myukii schreef:
Een 13-jarig meisje op een kleine B-pony vind ik niet eerlijk. :n Die pony's staan elke dag bij zo'n huisje met kinderen die 9 van de 10 keer niet goed kunnen rijden en maar wat rondstuiteren op hun rug. Dan ook nog eens een te groot en zwaar meisje op hun rug, omdat die persé een pony naast hun huisje willen om op te rijden, is toch niet eerlijk voor die pony?

Zoek gewoon een leuk ponykamp uit waar je met een boel leeftijdsgenootjes lekker elke dag gaat rijden, spelletjes doen op pony's, buitenrijden, springen, voltige, poetswedstrijden, is zó veel leuker dan zo'n kleine shetlandpony die helemaal afgestompt is! :)

dat dacht ik inderdaad ook al, ik ben ongeveer rond de 1.70 en weeg 46 Kilo. Dus dan is het niet echt slim om op een shet te gaan, toch? Ik wil namelijk ook niet dat zo'n pony er onder moet lijden omdat ik het zo leuk vind. heb je misschien een tip, voor een ponykamp? :o :o

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 20:08

Ik zou zeggen, ponykamp en geen PPC.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 20:16

vereentje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 20:40

Myukii schreef:
Zwartwitje @ [MA] Overzicht alle ponykampen.

:D Kan je zelf eentje uitzoeken die leuk is! Ik vond mijn trektocht bij 't reelaer erg leuk! Ze hebben daar ook hele gave ponykampen, echt heel leuk!

weet jij misschien of hier ook 2 of 3 daagse kampen bij zitten? :o :o Mijn moeder heeft dat liever, anders mag ik waarschijnlijk neit gaan ;( ;(

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:24