Ik wil gaan beginnen met wedstrijden, hoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abbycootje

Ik wil gaan beginnen met wedstrijden, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 19:10

Hallo,
Ik wil binnenkort met mijn pony gaan beginnen in de wedstrijden.
Ik heb nog nooit wedstrijden gereden, en ik weet ook niet hoe ik er aan moet beginnen.
Ik weet dat ik een startkaart moet gaan aanvragen, maar wat dat inhoud, ik heb geen idee :oo
Moet ik lid zijn van een vereniging, hoe schrijf ik me in?

Eenmaal op een wedstrijd, hoe weet ik waar ik moet zijn?

adviesen zijn zeer welkom, houd het wel netjes :)

NatasjaS

Re: Ik wil gaan beginnen met wedstrijden, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:14

Je moet eerst een ponyclub/rijvereniging opzoeken. Gewoon even rondkijken op internet. Daar moet je je aanmelden. Zij zullen dan een startkaart voor je regelen en zullen je om een aantal gegevens vragen. Vaak moet je een paar kopien van het paspoort van je pony meesturen.
Ik zou gewoon naar iemand van de club mailen als je een gevonden hebt.

Ohjah een startkaart is een kaart waar jou gegevens en de gegevens van je pony opstaan, zodat ze kunnen controleren dat de combinatie klopt.

Suc6 ermee!!

Champie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:16

ja precies en als je hem aangevraagd hebt dan krijg je naast je startkaart ook startcoupons, deze moet je bij inschrijving naar de vereniging sturen waar je gaat starten... (waar je wedstrijd is)

zij zorgen dat tijdens/na de wedstrijd de coupons ingevuld worden en deze worden doorgestuurd naar het knhs, die registreren je mogelijk gereden winstpunten...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:35

Febe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:57

Je moet eerst een beginnen met je aanmelden bij een pony of paardenclub. Ik denk dat het bij jou in de buurt Pc en LR de Nijgraaf is. Dit zit in westervoort. Maar je mag natuurlijk zelf kiezen waar je heen wil;) Je kunt dan zelf kiezen of je rijdend lid word of niet (of je clubles wil of niet). En dan pas kun je een startkaart aanvragen. Je kunt dus rustig aan de mensen op je club vragen hoe het allemaal werkt;) Succes!