verifiëren lidmaatschap KNHS?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

verifiëren lidmaatschap KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 17:09

zit de umlaut op de goede plek :o

omdat ik binnekort wedstrijden wil starten ben ik alvast even aan het rond kijken voor de kosten van een startkaart en lidmaatschappen van verenigingen enz. maar ook dus wat de KNHS nog van me nodig heeft. nou heb ik lang laaaaaang geleden op een manege gereden en daar toen me ingeschreven bij de KNHS. ook heb ik ooit een keer een ruiterbewijs gehaald. ik krijg eens in de twee jaar trouw een factuur voor het verlengen van dit ruiterbewijs.
ik krijg geen paard en sport op de mat, en ik weet eerlijk gezegd niet of ik facturen krijg voor mijn lidmaatschap ( ik woon nog geen jaar op mezelf)

hoe kan ik bij de KNHS erachter komen of ik nog lid ben ( en zonodig, mezelf weer inschrijven ;) )

ik wist niet waar ik dit moest plaatsen :P

miepje17

Re: verifiëren lidmaatschap KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:45

Bellen met de Knhs!

Inschrijven voor een startkaat moet je via een vereniging doen.
Zij kunnen met behuklp van jou gegevens en die van je paard een startkaart voor je aanvragen

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:46

Krijg je geen paard en sport ben je niet officieel lid volgens mij.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 10:51

Je kan kiezen bij het lidmaatschap van de KNHS of je wel of geen paard en sport wilt ontvangen.

oneiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 11:10

Ik heb hetzelfde omhand gehad. Jaren op de manege gereden en ruiterbewijs en koetsiersbewijs gehaald. Paard gekocht en per 1 januari startkaart aangevraagd.
Je bent nu hoogstwaarschijnlijk recreatief lid. En dat moet een lidmaatschap voor wedstrijdruiter worden. Ik ben lid geworden van een rijvereniging (andere dan die aangesloten is bij de manege waar ik reed omdat ik inmiddels verhuisd was) en zij hebben de aanvraag bij de KNHS gedaan. Ik kreeg de rekening via de vereniging voor lidmaatschap van de KNHS, de startkaart en een setje startcoupons. En natuurlijk het lidmaatschap voor de rijvereniging.