Ik weet niet of het hier goed staat!! anders graag naar goede plaats verplaatsen
Ik ben op zoek naar beelden van en/of informatie over Rodrigo Pessoa die een aantal jaren terug tijdens een paardenwissel in een sprong springt met zijn paard. Hij valt er niet af, gooit boven de sprong zijn teugels los zodat zijn paard zich kan redden en doet boven de sprong zijn armen wijd.
Dit heb ik aantal jaren terug een keer op tv gezien en vond dat zo verschrikkelijk spectaculair om te zien.
Weet iemand op welk paard hij zat, want hij zit op een ander paard, want het gaat om de paardenwissel. En zijn er misschien beelden van te vinden op youtube??
paardenwissel kan eigenlijk alleen maar tijdens het WK of op het CHIO Aken zijn. Dus dat zou je moeten helpen met zoeken. Als het tijdens Aken was, moet het in een periode zijn geweest dat hij Europees (dat kan niet), wereld- of Olympisch kampioen was, of het jaar nadat hij de grote prijs van Aken heeft gewonnen.
Lielle
Geplaatst: 16-04-10 13:38
ter info, ik ben wat gaan zoeken. Hij was WK in 1998, en Olympisch kampioen in 2004, heeft dus in 1999-2002 en 2005-2008 paardenwissel gereden.
paardenwissel WK 1998 (Rome) <heb ik nog niets van gevonden>