Waar kan je vinden waar er onderlinge wedstrijden gehouden worden wil graag wedstrijden rijden mag dit nog niet met mijn hengst omdat je L met winstpunten moet hebben.
26 en 27 juni is er een benefiet wedstrijd in Princenhage (Breda). Georganiseerd door trailteam voor Brooke's Hospital (ook te vinden hier op bokt en ze hebben een site). Je hebt er geen startkaart voor nodig, wel een cap (en een paard natuurlijk )
Emma
Geplaatst: 16-04-10 15:31
Ben je lid van een ponyclub? die krijgen namelijk ook zo nu en dan wel is berichten binnen van ponyclubs in de omgeving over onderlinge wedstrijden. ook organiseren ze zelf wel is een wedstrijd.
Pepper3
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 16:30
mamabird schreef:
26 en 27 juni is er een benefiet wedstrijd in Princenhage (Breda). Georganiseerd door trailteam voor Brooke's Hospital (ook te vinden hier op bokt en ze hebben een site). Je hebt er geen startkaart voor nodig, wel een cap (en een paard natuurlijk )
13 juni organiseert P&PSV Princenhage (Breda) een onderlinge wedstrijd. Dressuur, springen, Pas de Deux en voor de kinderen ook nog ponyspel. Mocht je intresse hebben dan kan ik je de info mailen (heb ik wel je mail adres nodig via PB)