Wil in mijn vakantie 1 a 2 weken weg samen met mijn paard.
Heb wat cursusen gevonden. Maar nergens iets voor een week. Een groeps vakantie is ook gezellig. Maar waar vind je die voor velwassenen. Aangezien je niet op ponny kamp wil met 12 jarige penny's.
Heeft iemand een idee ?
ikke
Geplaatst: 16-04-10 12:42
Beetje zoekwerk levert je bosjes adressen op waar je met paard naartoe kunt, van 5* hotel (Malle Jan, Vierhouten) tot een simpele camping met een weilandje (zoals de camping in Assel). Wat wil, waar wil je dat, hoeveel mag het kosten?
Wafel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 19:17
Ik wil met paard een of 2 weken. Kosten tussen 500 en 1000. Heb geen zin alleen op een camping te gaan zitten. Dus een georganiseerd iets met meer persoonen. Tussen utrecht en maastricht. Ongeveer.
Daarnaast zijn er veel bedrijven die individueel zaken regelen. Dat is een kwestie van zoeken, bellen en even doorvragen. De meeste bedrijven die iets organiseren, hebben voldoende klandizie op basis van mond-op-mond reclame.
Instructiekamp, 1e week van augustus. Als je meer informatie wilt weten dan kun je mij altijd PBen of mailen.
Stara
Geplaatst: 22-04-10 16:10
neem ns contact op met de stichting paarden met plezier (www.stichtingpaardenmetplezier.com) zij organiseren leuke en leerzame weken in een mooie omgeving waar je ook super kunt buiten rijden. Je kunt onderandere leren rijden met de neckrope, zitlessen krijgen, Centered Riding lessen en nog veel meer.
Je paard staat op een mooie weide en heeft contact met de andere paarden van de Stichting. Zelf logeer je in een caravan, tussen de paarden op het terrein. Het programma kan aangepast worden aan jouw specifieke wensen. Groeten, Anet