Ik heb al een hele tijd handschoenen maar ze zitten me de laatste tijd niet erg lekker(Ik had de merkloze handschoenen op de kop getikt voor maar 3 euro) Ik wil dus een nieuw paar kopen maar ik weet niet welke ik moet kiezen.Ik wil niet weer van die slechte maar goede waar ik echt heel lang mee door kan. Ik vraag dus om goeie tips of merken ofzoo
Hier ook Roeckl. Zitten fijn en gaan aardig lang mee!
Anoniem
Geplaatst: 15-04-10 20:16
Henrieke schreef:
Ik heb zelf de Roeckl in de winteruitvoering... echt fijne handschoenen, goede kwaliteit vind ik .
Hoe zitten deze in de zomer? Worden ze dan niet te warm?
ietjelover
Geplaatst: 15-04-10 20:17
ik heb hele fijne van meredith ga even foto ervan zoeken leren heb ik zo kapot maar deze zijn niet kapot te krijgen
Laatst bijgewerkt door ietjelover op 15-04-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
LiseFederer
Geplaatst: 15-04-10 20:19
Ik heb zelf 2 paar van BR eentje voor de winter en 1 voor de zomer ze zitten echt lekker en mijn van de zomer gaan al 2jaar mee nu begint er hier en daar wat sleitage te komen maar die van de winter zijn pas nieuw en ongeloofelijk zacht , er komt geen vocht door en worden niet nat!
ietjelover
Geplaatst: 15-04-10 20:19
ietjelover schreef:
ik heb hele fijne van meredith ga even foto ervan zoeken leren heb ik zo kapot maar deze zijn niet kapot te krijgen
edit het is van roeckl dus ik ga met mijn bovenstaanders mee
Ik heb zelf de Roeckl in de winteruitvoering... echt fijne handschoenen, goede kwaliteit vind ik .
Heb ze ook, gebruik ze ook gewoon in de zomer. Heb geen last van warmte..
Bonny
Geplaatst: 15-04-10 22:20
nou ik heb die van roekcl en ze gaan nu al kapot, heb ze ongeveer 5 maand! best weinig! heb hiervoor lederen van kieffer gehad, het zelfde verhaal, begon ook helemaal te slijten bij de vingers , en op het laatst zaten er echt gaten in. Ik weet zelf ook niet wat ik ermee doe maar lang gaan handschoenen nooit echt mee bij mij, dus volg dit topic ff
Ik heb die van BR,rijd voor mijn werk dus slijt ze echt snel. Die van Roeckl zijn fijn en mooi,maar slijten in verhouding tot de prijs wel erg hard. De zwarte van Br zijn maar 11 euro en de bruine iets van 22. Ik doe er zo'n maand of 3 mee,maar rijd wel altijd met een springteugel of een rubber teugel.
Roekl. Ik rijd er bijna nooit mee, maar ze zitten super.
Melia
Geplaatst: 16-04-10 15:59
Asyaa schreef:
Henrieke schreef:
Nee hoor valt reuze mee, zo heel warm zijn ze nou ook weer niet. Maargoed... ik heb toch altijd koude handen.
Anoniem
Geplaatst: 16-04-10 16:15
Henrieke schreef:
Asyaa schreef:
Nee hoor valt reuze mee, zo heel warm zijn ze nou ook weer niet. Maargoed... ik heb toch altijd koude handen.
Das dus mijn probleem, ik heb bij min 20 nog warme handen
Frieskefries
Geplaatst: 16-04-10 16:19
Mountain Horse. leder aan de binnenkant en opengewerkt katoen boven, doe er al jaren mee, mijn dochter idem heeft ze al drie jaar niet stuk te krijgen en gaan helemaal naar je hand zitten