Tweedehands Pikeur wedstrijdjas, redelijke prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje83

Tweedehands Pikeur wedstrijdjas, redelijke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 19:24

Hoi allemaal,

Ik kan een wedstrijdjasje van iemand overkopen en vraag mij af of ze een redelijke prijs vraagt (45 euro). Het jasje is van het merk Pikeur en ziet er nog goed uit.

Ik ben nog vrij onervaren in de paardenspullen vandaar mijn vraag! Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Tweedehands Pikeur wedstrijdjas, redelijke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:03

ja dat is een goede deal als het een pikeur diana is (die worden het meest aangeboden van pikeur denk ik)....

ik heb de mijne ook voor 40 euro gekocht ofzo, maar nieuw kosten ze dik 200 euro, en heb ze toen ook wel voor 100 euro op de marktplaats zien staan :j Pikeur valt overigens wel heel klein, dat is wel iets om rekening mee te houden (aangezien je zegt onervaren te zijn met paardenspullen :D )

Lotje83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 20:07

Ik keek ook net even op marktplaats en zag idd dat ze daar veel duurder zijn. Ik heb 'm al gepast en hij zit als gegoten :) maar bedankt voor de tip! Welk model het is weet ik eigenlijk niet, hij is wat langer iig, erg mooi vind ik :).

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:26

je moet wel even kijken welke versie het is. Je hebt een dure (wolle) en een wasbare versie, daar zit nogal wat prijsverschil in qua nieuwprijs ;)

Lotje83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 12:05

Nathalie84 schreef:
je moet wel even kijken welke versie het is. Je hebt een dure (wolle) en een wasbare versie, daar zit nogal wat prijsverschil in qua nieuwprijs ;)

98% Wol staat erin dus dan gaat het om de duurdere versie denk ik.