Mooie combinatie Jodphurs-Chaps? Laag budget.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abcde123

Mooie combinatie Jodphurs-Chaps? Laag budget.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 17:47

Hallo allemaal,

Helaas heb ik met mijn Ariat Crowne Pro Field laarzen met rits vrij veel problemen, binnenkort moeten ze weer opgestuurd worden, en daarom ben ik opzoek naar een reserve paar.

Omdat ze dienen als reserve, is het budget niet zo hoog, het liefst max. €100,-/€150,-.
Hiervoor zoek ik een redelijk paar jodphurs en een vrij hoog model chaps, een combinatie waar ik zo de (dressuur)ring mee in kan, dus die er mooi verzorgd uitziet.

Volgens mij rijden er vrij veel mensen tegenwoordig met chaps, dus ik ga er vanuit dat ik hier vast het eea aan goede tips kan verwachten.

abcde123

Re: Mooie combinatie Jodphurs-Chaps? Laag budget.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 18:08

Iemand ervaring met de jodphurs van Epplejeck?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:25

Ik rijd met Petrie Chaps, deze kosten 99 euro, maar zijn wel toegestaan om wedstrijden mee te rijden. Ook de ariatchaps zijn toegestaan om wedstrijden mee te rijden. Ik heb een paar jodhpurs bij van Divoza, deze heb ik nu een klein jaartje en beginnen nu slecht te worden. Ik raad je de Petrie Chaps echt aan, ze zijn wel duur maar ze zitten heerlijk en lijken net laarzen!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:39

de chaps van rectilligne. blijven erg goed, ik heb ze nu ruim 2 jaar, en zijn nog steeds heel goed. kosten toen geloof ik rond de 80 euro. En de jodphurs van Ariat zijn erg goed en fijn!

ik zelf heb met de chaps van ariat ook niet zulke goed ervaringen:(

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 18:52

Liinn schreef:
Ik rijd met Petrie Chaps, deze kosten 99 euro, maar zijn wel toegestaan om wedstrijden mee te rijden. Ook de ariatchaps zijn toegestaan om wedstrijden mee te rijden. Ik heb een paar jodhpurs bij van Divoza, deze heb ik nu een klein jaartje en beginnen nu slecht te worden. Ik raad je de Petrie Chaps echt aan, ze zijn wel duur maar ze zitten heerlijk en lijken net laarzen!

Die heb ik inderdaad ook gezien bij Epplejeck op de site, vielen mij meteen op. Heb je er ook een foto van dat je ze aan hebt? Ben wel benieuwd naar het model!

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 18:57

melissa_93 schreef:
de chaps van rectilligne. blijven erg goed, ik heb ze nu ruim 2 jaar, en zijn nog steeds heel goed. kosten toen geloof ik rond de 80 euro. En de jodphurs van Ariat zijn erg goed en fijn!

ik zelf heb met de chaps van ariat ook niet zulke goed ervaringen:(

Dat merk kan ik zo snel niet terug vinden op internet, heb je er misschien een foto van? Waar zijn ze oa verkrijgbaar?
Ariat jodphurs zijn inderdaad goed, maar wel weer vrij prijzig. Ik heb al een bruin paar Ariat jodphurs staan, die ik vrij intensief gebruikt heb/gebruik thuis in de training. Maar ik moet een beetje rekening met het budget houden, dus dan ga ik liever voor wat goedkopere jodphurs en wel mooie chaps.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 18:53

ik heb van de chap even een foto gemaakt en van de laars die heb ik ook van rectiligne. :D zijn niet hele duidelijke foto's maar hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb de chaps in Enschede gekocht en de laarzen in Haaksbergen ;)

Afbeelding

Afbeelding