[list=]knhs subli jonge paarden dressuur kampioenschappen[/list] Dit jaar worden er voor het eerst in De Wijk deze kampioenschappen gehouden. Is hier veel animo voor vraag ik me af. Het lijkt me echt een leuk kampioenschap voor jonge paarden. Als voor selectie voor het wk in Verden
Ik denk wel dat daar veel animo voor is ja. Het is hartstikke leuk om aan mee te doen als je een jong paard hebt en is net even anders dan de Pavo-cup.
Daar is al meer dan 2 weken niks meer opgezet. De eerste wedstrijden beginnen binnenkort, leek me leuk om te kijken hoeveel animo er nu voor is, nu het dichterbij komt
Denk dat je dan toch beter in hetzelfde topic kan blijven. Ik doe helaas niet mee, ik vind het gevraagde niveau te hoog voor een jong paard en zag dat je ook nog 3 wedstrijden mee moet rijden dus kan ook niet wachten tot het eind van het seizoen want dan moet ik het halve land door.
its_me84
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 22:02
Er wordt ook wel heel veel gevraagd, dit is voor de meeste mensen denk ik niet haalbaar, zeker niet voor de "hobby" ruiters. Jammer is dat
ik vind dat er wel veel verwacht wordt van een jong paard. Daar heb je al weer het gejaag naar hoger en hoger. De 5 jarigen proef is vergelijkbaar met m2 en de 6 jarigen z2.