Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Willekes schreef:Ik weet niet of dat voor de andere reacties geld, maar mijn paard staat 24/7 in de paddock, met schuilstallen.Wat ik mij afvraag: ik zie 'paddock' bij sommigen als vrije dag staan. Betekent dat je paard die overige dagen niet even op de paddock komt om te rollen of wat dan ook? Als is het maar kort.
kaetifeng schreef:nee, ff serieus: ik rijd mijn paarden wanneer en hoe ik zin heb, ook vooral kijkend naar ze.
Ik schrik nogal van al die planningen, dat heb ik echt nooit gedaan, ook niet toen ik nog kwpn'ers reed.....
Groetjes
Paulien

IndianLady schreef:kaetifeng schreef:nee, ff serieus: ik rijd mijn paarden wanneer en hoe ik zin heb, ook vooral kijkend naar ze.
Ik schrik nogal van al die planningen, dat heb ik echt nooit gedaan, ook niet toen ik nog kwpn'ers reed.....
Groetjes
Paulien
Dacht dat ik de enige was
Ik rijd wanneer ik zin heb en dat kan soms wekenlang niet zijn. Wel wandel ik dan en af en toe longeren. Maar echt straks een weekschema?
Dus als ik geen ongeveer schema maak rijd ik weken lang niet.. Mijn paard kan dat wel hebben omdat hij hele dagen op de wei staat.. Maar heeft van zijn geboorte tot 4 op de wei gestaan en van 5 tot 6 weer dus eigenlijk is het wel tijd om serieus wat te doen.. Ook omdat dit wel zo eerlijk is tegen over mn paard.. Hij past zich makkelijk aan maar ik vind het niet eerlijk om hem een keer per week uit de wei te trekken om serieus aan het werk te gaan.. Met dit schema (wat ik niet precies aanhoud maar meer als richtlijn) bouwen we netjes op en kan ik ook vooruitgang van hem verwachten.