Eind april kan ik m'n trots naar zeer waarschijnlijk ophalen op z'n vertrouwde plekkie (agosh), en wordt hij gebracht naar de grote kleuterschool (ofwel, {grote} opfok).
Hij komt dan ook een stukkie dichterbij mijn huis te staan, en het is een prima opfok..
Had alles al goed van te voren geregeld qua vervoer e.d. (bezit helaas zelf niet over een EB rijbewijs, en flink wat tegenslagen gekregen en daardoor nog steeds m'n B rijbewijs zelfs nog niet..
had een kleine hoop gehad dat ik hem zelf kon rijden maar helaas..) Desondanks zou een goede kennis ons rijden. Helemaal geregeld, was allemaal goed. Alleen ook weer door omstandigheden kan dat niet doorgaan.Ben dus ook al een beetje voor een paardentaxi aan het rondkijken, en nog in de omgeving aan het vragen aan mensen die me evt. kunnen helpen..
Maar nu kwam ik dus ABPaardentaxi (http://www.abpaardentaxi.nl) tegen. Benieuwd naar hun tarieven e.d. dus verder gekeken.
En toen kwam ik er niet even meer uit

van hun site! schreef:De berekening van de totale kosten gaat als volgt:
Standplaats - laadlocatie op basis starttarief (afhankelijk van afstand)
Laadlocatie - bestemming - standplaats
of
Laadlocatie - bestemming - loslocatie - standplaats
Hoe bedoelen ze dit??
Lijkt mij als ze een berekening doen van;
Hun adres -> laadplaats -> losplaats -> hun adres..
Maar hoe moet ik de bestemming zien? En wat bedoelen ze met standplaats?
Ik snap er dus geen hol meer van

En zijn er mensen die ervaring met hun hebben? Ook altijd wel fijn om te weten! *nu ik toch al een vraagje heb over dit deel van de website*