[EG]Haflinger 10 , Jamai (vroeger Star).

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xTamaarJamai

[EG]Haflinger 10 , Jamai (vroeger Star).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 21:59

Hoi,
IK heb nu bijna 3 jaar een Haflinger ruin , Jamai van 10 jaar.
Hij is als 4 Jarige in 2004 op manege de Goudse hout gekomen(Gouda) , samen met een grote witte merrie , hij komt (van horen zeggen) bij een Handelaar vandaan.
Ik weet helemaal niks van hem , hij heeft geen papieren , hij had niet eens een paspoort , alleen een entingsboekje van de manege dus daar heb ik ook niks aan Hellaas.
Toen hij op de manege kwam was hij net ingereden en toen nog heel braaf , wat na 2 weken wel anders werd .
Hij is heel eigenwijs , en ontzettend slim , hij kan alles losmaken/slopen.
Verder was hij vroeger heeel erg licht van kleur Palomino dus. verder heeft hij onder zijn rechter neusgat (voor hem rechts voor ons links) een Zwart stipje , en hij heeft in zijn staart een bruine streep lopen , het lijkt op een aal straap , maar dan iets minder opvallend.
Ik zou zo graag foto's van hem willen als veulentje , ik hoop dat iemand iets van hem weet

De 1e foto was hij 6.
De 2e foto was hij 7.( net van mij )
Voor foto's van nu , kun je in mijn profiel kijken , wil je nog een andere duidelijke foto van iets , stuur gerust een Pb , Thnxs

Afbeelding

Afbeelding

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 15:04

niemand iets ?

roosjelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:20

Ik heb helaas jamai niet gekend als veulen maar wel op de manege waar hij mijn superlieveling was <3 , gaat alles goed met hem? (zou ik leuk vinden om te weten vast goed natuurlijk :D )