masker probleem bij exceempaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

torgil

masker probleem bij exceempaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 13:50

Ik heb problemen met de bijbehorende masker bij exceemdekens. Mijn fjord staat op de groep en sinds 2 dagen draag hij ook het masker .Elke ochtend hangt dit dus naast zijn hoofd. Er staat een jong paardje waar hij mee speelt en die is nu met zijn deken bezig. Nu ben ik op zoek naar zo`n lycra kopmasker.Dat zit strak om zijn hoofd en ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.
Wie hheft er een of weet waar hij te koop is?

Lieszn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:54

torgil schreef:
Ik heb problemen met de bijbehorende masker bij exceemdekens. Mijn fjord staat op de groep en sinds 2 dagen draag hij ook het masker .Elke ochtend hangt dit dus naast zijn hoofd. Er staat een jong paardje waar hij mee speelt en die is nu met zijn deken bezig. Nu ben ik op zoek naar zo`n lycra kopmasker.Dat zit strak om zijn hoofd en ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.
Wie hheft er een of weet waar hij te koop is?

Vraagje, mijn paardje heeft ook zon masker op, heb je het al geprobeerd met een halster eromheen.
het helpt bij mij wel.

Xx

Melia

Re: masker probleem bij exceempaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 21:25

Er zit ook zo'n zwart touwtje/elastiek aan als het goed is, die kun je zo aan de deken vastknopen, dan blijft hij beter zitten. En het lusje wat vooraan bij de hals zit aan de deken kun je ook nog door die kap halen zegmaar.