Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lente in de bol
Geef ze een paar dagen.
Maar hij is nu ook wel wat drukker, omdat er overal bouwverkeer is en iedereen nu gaat grasmaaien.
Mijn shetten staan 24/7 op de wei en trekken ook in de winter wel eens een sprintje, maar afgelopen weken doen ze het bijna dagelijks!
, nou alleen maar een goed teken toch.
! Henrieke schreef:Ja hier ook, nou alleen maar een goed teken toch.
Zolang ik er nog niet (hard) afgegooid wordt vind ik alles prima.
Emaartje schreef:Deze voorjaar merk ik echt aan mijn paard dat hij erg druk,en rennerig is enz hij schrikt overal van,dit is het eerste jaar dat hij dat heeft,komt dat door de lange winter wat wij gehad hebben?hij krijgt hooi en weinig krachtvoer...wie herkent dit?
charlotvanre schreef:Emaartje schreef:Deze voorjaar merk ik echt aan mijn paard dat hij erg druk,en rennerig is enz hij schrikt overal van,dit is het eerste jaar dat hij dat heeft,komt dat door de lange winter wat wij gehad hebben?hij krijgt hooi en weinig krachtvoer...wie herkent dit?
de mijne maakt niets van verschil, ik ga met hem op buitenwandeling zomer en winter door. Dus er verschilt niet plots iets. paard blijft alsdoor de omgeving zien.
Zo ook in zijn eigen wei!
Het is logisch als paarden de hele tijd op stal gestaan hebben en je ze plots buiten laat ze wel heel vrolijk zijn. Hoe zou je zelf zijn na de hele tijd in zo'n kot gezeten te hebben...