Ik heb gister nieuwe laarzen gekocht met het merk Mondoni plain. het zijn leren laarzen. mijn vraag was dus, tot hoe hoog komt je laars? bij mij komt het net een klein beetje onder mn knie. en die vrouw die mij hielp met de laarzen passen zei tegen mij dat ze nog 2 cm zakken. maar als ik zegmaar in de spiegel kijk met die laarzen aan lijk ik net klein duimpje.. ze lijken gewoon veeeeel te lang!!
Zit er een rits in je laarzen? Als dat zo is dan zakken de laarzen altijd wat minder ver in met in lopen. Voor de rest weet ik niet hoe ik je moet helpen, als je ze echt niet mooi vind staan... Dan kan je ze altijd nog te koop zetten.
als ze ook echt irritant zitten als je loopt of rijd, bijvoorbeeld achter je knie, dat de laars daar steeds tegenaan komt, is dat niet goed nee, maar als ze gewoon lekker zitten wel tenzij je laarzen hebt met een hoge dressuurboog die halverwege je knie komen ?
het klopt ook dat de laarzen 2 cm zakken, ik heb mijn leren laarzen ook zo lang gekocht, kon er bijna niet mee lopen, maar naa een tijdje was hij ook echt 2 cm gezakt
Meestal is het begin met de leren laarzen vrij lastig Het zit stijf, zit hoog, en loopt gewoon niet lekker. Daar moet je echt even doorheen. Gewoon doorbijten en ze zakken dan zodra ze wat soepel worden nog wel 2 cm in inderdaad!
Lanita
Geplaatst: 11-04-10 20:20
Ik heb de Mondoni laars met rits, zonder veter. Bij mij zijn de goed gezakt, idd zo'n 2 cm ongeveer. en ze deden nauwlijks pijn met inlopen.