Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nique schreef:Voor ons de eerste keer dat we naar Almelo komen dus even een vraagje aan de mensen van de organisatie en of bekenden al daar...
Hoe laat mag je paard de stal in? Is er dan stro aanwezig? Kun je deze ter plekke kopen? Ik hoor nogal wisselende verhalen over twee soorten stallen. Binnen en Buiten stallen... welke zijn aan te raden? Of zijn deze plaatsen al gereserveerd voor je paard? Je voert toch gedurende de dagen zelf je paard? Moet je hem zelf ook van water voorzien? (extra wateremmer meenemen of zijn er drinkbakken?) Hoeveel ruimte heb je voor de box om een kist neer te zetten? Hoe ver staat je auto en of trailer van de stallen vandaan om hier het zadel te laten? ehhh...ik geloof dat dit ze allemaal zijn...
Oh ja...is er maandagavond nog mogelijkheid om te rijden?
hoop dat iemand hier alle vragen kan beantwoorden....
Dickie schreef:En met regelmatig met de auto naar de spuitplaats rijden maak je jezelf trouwens niet bijzonder populair![]()
![]()
Fitzroy"]
[quote="Dickie schreef:En met regelmatig met de auto naar de spuitplaats rijden maak je jezelf trouwens niet bijzonder populair![]()
![]()
Fitzroy schreef:De stallen worden verdeeld op basis van een 'wie het eerst komt, het eerst maalt' principe
michele schreef:Oh ik zie het al dat is iets uit almere (dat in pyama lopen dan hè).
Nou moet ik gauw een pyama gaan halen want anders lopp ik daar in m'n niksie. Ben ik wel herkenbaar
paardje"]
[quote="michele schreef:Oh ik zie het al dat is iets uit almere (dat in pyama lopen dan hè).
Nou moet ik gauw een pyama gaan halen want anders lopp ik daar in m'n niksie. Ben ik wel herkenbaar