Ik heb een paar jaar geleden iets meegemaakt waardoor ik nog steeds springangst heb.
Ik moest gedwongen springen (niet dat ik mishandeld werd ofzo
, maar het was meer dat hij zeker wist ik dat het kon, maar ik durfde niet) en toen ben ik eraf gevallen, ik had een hersenschudding opgelopen en een gescheurde lies. auchh...Maargoed, dat is nu ruim 3 jaar geleden, en ik zit nog steeds met angst.
Ik heb een super lief verzorgpaard en ze kan echt super springen!
maar ik vind het nog steeds ontzettend spannend en ik weet ook niet goed hoe ik hiermee moet omgaan.
Ik heb geen les want dat is te duur..
en ik word er ook wel mee geholpen door een vriendin, maar het is toch nog steeds spannend.
Heeft iemand misschien tips voor mij?
Want ik vind het echt zwaar vervelend dat ik altijd maar bang ben en af moet haken!
Ik weet dat ze het met gemak kan want ik heb het gezien, maar om de een of andere reden durf ik het niet zo goed.
Ik heb wel gesprongen, 50 cm, en hoger doe ik ook echt niet want dat vind ik als de dood!
Dus als jullie misschien tips hebben voor mij waardoor het beter zou kunnen gaan, of tips die ik aan mijn houding kan verbeteren, waardoor je er niet zo makkelijk afvalt, als er wat zou gebeuren, bijv een weigering of een te hoge sprong (hahah wat ik gisteren 2x had ...
)tips en trucs, HEEL ERG WELKOM
!