Ik wil graag alleen startkaartlid worden bij een vereniging in Zwolle of Apeldoorn. Ik heb al op internet zitten surfen, maar kan nergens meer vinden bij welke manege dit nu kan.
Ik zit ook bij zo'n vereniging maar dan in Vught. je kunt het beste een aantal verenigingen in de buurt benaderen en vragen wat daar de mogelijkheden zijn. Het hoeft overigens niet in de buurt te zijn, weet dat ze in Vught leden zelfs uit het buitenland hebben.
mistid
Geplaatst: 07-04-10 22:16
Dit kan bij elke rijvereniging aangesloten bij de KNHS. Dan ben je administratief lid, en volg je dus geen lessen. Je kunt dan vooral een beetje rondmailen naar de secretariaten van verenigingen in de buurt om de goedkoopste/met de meeste voordelen/noem maar op informatie in te winnen
Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties. Ik ga nog eens op de sites kijken welke de goedkoopste is.
gr. Anita
cvanroekel
Geplaatst: 07-04-10 22:33
Dat kan ook bij de nieuwe heuvel in lunteren kost iets van 60 euro per jaar.
Fitzroy
Geplaatst: 09-04-10 07:46
http://www.ovj.nl Hebben hun buitenwedstrijden in Kootwijk en binnen in Beemte Broekland (bij Apeldoorn)
Ik weet niet of het verder voor je uitmaakt hoe ver je moet rijden voor selectiewedstrijden maar anders is de SRJV ook nog een optie. Die zitten in Bunschoten en zijn echt heel goedkoop: 30,- per jaar. Je moet dan alleen naar de Regio Utrecht voor de selecties.
Bij de dakota ruiters in Apeldoorn kan dit ook voor €5.00 per maand.
Marjolijn01
Geplaatst: 09-04-10 19:44
bij ons in kampen kan het wel, dus misschien dat je het daar ook kunt proberen. Mocht dat niet lukken moet je gewoon even de desbetreffende vereniging bellen of mailen en gewoon even vragen ( die in zwolle zit)
Anoeska27
Geplaatst: 10-04-10 18:26
Als je geen selectiewedstijden wil rijden of het niet erg vind om daar verder voor te rijden dan kun je ook lid worden bij de Ronde Venen (kring Utrecht West) voor 11,50 per jaar. http://www.lrderondevenen.nl
Bovenstaande geldt ook voor Paardensportvereniging Troje (kring noord holland zuid) lidmaatschap 25,- per jaar incl. afdracht KNHS, ex startbescheiden.
Hoffie777
Geplaatst: 20-04-10 16:24
Bij de Loenermarkruiters (Loenen Gld) kan het ook, 50 euro per jaar.