Kampioenschappen utrecht Zuid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_

Kampioenschappen utrecht Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 19:19

Ik rijd nu al een poos wedstrijden maar snap niets van de kring en regio kampioenschappen.

Ik rijd voor de kring Utrecht Zuid. Nu zie ik op de wedstrijdlijst meerdere selectiewedstrijden voor kring Zuid staan.
Maar wanneer zijn dan de kringkampioenschappen als er meedere selectiewedstrijden zijn? Moet je dan ook aan meerdere wedstrijden deelnemen?

Kan iemand die ook voor utrecht zuid rijdt, mij vertellen hoe het werkt?

Bedankt!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 13:45

Er zijn 2 selectiewedstrijden waar je 2 proeven kunt rijden. De ene is 12 juni in Werkhoven en de 2e is 25 juni in Tull en 't Waal.
Ze werken met plaatsingspunten (nr. 1 krijgt 1 punt, nr 2 krijgt 2pnt enz.) , je beste 2 proeven tellen en een x aantal combinaties met de minste punten mag door naar het regiokampioenschap.
Ik denk dat kring Zuid en Oost net als vorige zomer weer gecombineerd zijn, en toen mochten er 24 door naar de regio.
Zo ver ik weet zijn er geen kringkampioenschappen :n

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:55

Met onze vereniging doen we een zomercompetitie, daar horen Werkhoven en Tull en 't Waal ook bij! Voor Werkhoven moet je je eerst inschrijven via een site, maar voor Tull en 't Waal is er nog geen vraagprogramma?? of kan ik die ergens anders vinden dan startlijsten.nl?? Alvast bedankt!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:15

_Margarita_

Re: Kampioenschappen utrecht Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 11:19

uiteraard heb ik al gekeken op de site. Maar daar staat niet duidelijk uitgelegd hoe de kring en regio kampioenschappen in zijn werk gaan.