Aanvraag startkaart (wel lid KNHS, niet van vereniging)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny_B

Aanvraag startkaart (wel lid KNHS, niet van vereniging)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 22:47

Hallo,

Ik zat te kijken om lid te worden bij de vereniging hier in de buurt, maar toen vroeg ik me het volgende af:
door mijn ruiterbewijs ben ik lid van het KNHS, moet ik dan ook lid worden van een vereniging om een startkaart te kunnen aanvragen?

Antwoord zal wel ja zijn, maar ik vroeg het me ineens af. Zag bij het lijstje kosten van deze vereniging dat er een abonnement voor Paard en Sport bijzit, maarja, die krijg ik al :)
Met het inschrijven van orun trouwens ook geen problemen gehad omdat ik geen vereniging heb.

Schoentje

Re: Aanvraag startkaart (wel lid KNHS, niet van vereniging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 23:58

Voor het starten op KNHS wedstrijden moet je lid zijn van een vereniging. Voor de P&S hoef je niet dubbel te gaan betalen, je kunt wel het beste er even over naar de KNHS bellen, anders ontvang je hem gewoon 2 keer.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:52

P&S die je krijgt ivm ruiterbewijs is wel de 3maandelijkse versie en die is anders dan de maandelijkse "sport" versie ;)
kwam ik achter toen ik stopte met wedstrijdrijden := door mijn ruiterbewijs kreeg ik er dus nog steeds 1 maar dat was ineens een andere :+

Neem aan dat je niet dubbel hoeft te betalen moet zeggen dat ik daar niet op gelet heb :o

Jenny_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 12:19

Als het een andere versie PenS is, is het wel leuk om lid te worden. Heb ik weer wat te lezen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 12:24

Je bent verplicht om de P&S af te nemen bij de KNHS als je lid word van een vereniging (of je moet hem al maandelijks krijgen via een huisgenoot die ook lid is). Ik heb ook een ruiterbewijs, maar daar zit volgens mij geen losse post in voor het 3-maandelijkse blad, alleen de verlenging an sich.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 13:20

Die P&S van het ruiterbewijs is gewoon een compilatie van de maandelijkse P&S die startkaarthouders krijgen. Tenminste dat viel mij op toen ik hem binnenkreeg. Zonde van het papier in mijn geval dan.