Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paardebloemp schreef:Ik ken je probleem met rijbroeken niet, maar dat kan wel aan je taille liggen. Brede heupen passen eigenlijk altijd in een paardrijbroek, maar minder goed in een normale spijkerbroek. Omdat een rijbroek in je taille zit, is de omtrek daarvan bepalend. Kan het zijn dat je geen 'wespentaille' hebt, maar gewoon iets rechter loopt? Ik vind jouw matenverschil wel erg groot. Kan het zijn dat je gewoon niet zo van strakzittende rijbroeken houdt? Oja en als je broeken met een leren zitvlak draagt, dan moet je altijd iets groter hebben dan zonder (mijn ervaring)
Rijlaarzen vind ik ook klein vallen. Nu is het wel zo dat ze wat strak moeten zitten, dus een beetje moeite moet je wel hebben om erin te komen. Anders zit je na een half jaar met slobberende laarzen.
dus daar zou het idd mee te maken kunnen hebben.

).

xx_Irisje schreef:Toch vreemd dat ik een 36 heb van EJ
Girl In The Mirror schreef:xx_Irisje schreef:Toch vreemd dat ik een 36 heb van EJ
Ik kijk nu even op de website, en ik zie dat bij sommige EJ modellen staat dat de broek klein valt en dat je 'm 2 maten groter moet kopen. Sommige modellen zullen dus wel normaal uitvallen, denk ik.
. Kreeg bijna alsnog een complex.