Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
marise83 schreef:Vind dit ook erg dieronvriendelijk (en dan druk ik me zachtjes uit) idd een stal moet veilig zijn en ik ga ook mee met Noekje..
Als mij paard stalondeugendheden zou gaan ontwikkelen dan zou ik zelfs een andere stal gaan zoeken als er op deze stal geen andere mogelijkheden zouden zijn (gelukkig staat ze hele dagen op de wei en alleen snachts op stal, ze staat savonds ook al te wachten aan het hek)
Ik vind het trouwens bij honden ook geen oplossing, en straks gaan we ze nog voor kinderen gebruiken.. waar moet het allemaal toch heen
Gini schreef:Soms vraag ik me af of mensen met opzet zulke domme ideeën uitwerken.

Biieniie schreef:Ik heb zoiets dergelijks voor mijn hond ook gebruikt omdat dit het enige was waarom hij het aanvallen van marokkanen af kon leren.

dblijham schreef:Mijn hond loopt met zo'n halsband en ik ben er heel erg blij mee maar voor een stalondeugd bij een paard vind ik mishandeling.
Die dieren hebben hun "ondeugden" niet voor niets ontwikkeld.