Nieuwe trailer kopen... Cheval Liberte of een van Thiel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Nieuwe trailer kopen... Cheval Liberte of een van Thiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 09:20

Ja ja onze trailer van 20 jaar oud moet maar eens moven voor een nieuwer exemplaar omdat mijn paard te lang is voor deze trailer :D.

Maar goed wat nu?

Gisteren ben ik wezen kijken naar een Cheval liberte, maar ze zijn behoorlijk groot maar prijstechnisch wel interressant...maar vraag ik me af lever je dan in op kwaliteit? Iemand ervaring met deze?

Op internet ben ik aan het kijken op de site van Pierre Kennis naar de Thiel trailers alleen NERGENS staan prijzen. Wie weet toevallig waar een Thiel Explorer en een Thiel Compact op komt qua verkoopprijs icl BTW?

Een andere luxe polyester 2 paards zijn volgens mij erg kostbaar zoals bijv een Atec Regency enz.

Ik twijfel nog tussen een 1,5 paards en 2 paards. Ik ben bang dat hij op de nieuwe 1,5 paards die stukken breder zijn omdraait als ik hem alleen moet laden. En een 2 paards is nogal zwaar om in en uit de stal te trekken in mijn uppie...maar goed tegenwoordig schelen de gewichten van een 1,5 met een 2 paards nauwelijks iets.

Helaas zijn Pierre Kennis en van Hooff trailers dicht met Pasen....was een leuk uitstapje geweest!

Wie weet er toevallig prijsklasses?