Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat is basis trailer laden.Zonnetje81 schreef:Wij hebben laatst mijn 3 jarige geladen die nooit een trailer had gezien en die moest ook 2 uur reizen voordat we op bestemming waren.
Zorgen dat de trailer naast een muur/hek staat, het liefst de stal inrijden en vandaaruit laden. Zorg dat je met een paar mensen bent dat je het paard een zetje kan geven. Desnoods pramen bij het laden. Oppassen met een touw erachter dat ie niet gaat steigeren en achterover gaat omdat je zijn benen onder zijn lijf uit trekt.
Wij zijn halverwege gestopt omdat ik NIKS hoorde....paard stond rustig nog rechtovereind en heeft het super gedaan. Ik had een dik hooinet erin hangen. Ze heeft geen 1x gehinnikt, gestampt of enigzins bewogen. Liep zo achteruit de trailer af of ze dat alijd al deed.
ikdoemaarwat schreef:Zonnetje81 schreef:Wij hebben laatst mijn 3 jarige geladen die nooit een trailer had gezien en die moest ook 2 uur reizen voordat we op bestemming waren.
Zorgen dat de trailer naast een muur/hek staat, het liefst de stal inrijden en vandaaruit laden. Zorg dat je met een paar mensen bent dat je het paard een zetje kan geven. Desnoods pramen bij het laden. Oppassen met een touw erachter dat ie niet gaat steigeren en achterover gaat omdat je zijn benen onder zijn lijf uit trekt.
Wij zijn halverwege gestopt omdat ik NIKS hoorde....paard stond rustig nog rechtovereind en heeft het super gedaan. Ik had een dik hooinet erin hangen. Ze heeft geen 1x gehinnikt, gestampt of enigzins bewogen. Liep zo achteruit de trailer af of ze dat alijd al deed.
waarom het paard nou weer op zo een ongelukkige wijze "dwingen"?
het is een 2 jarige die waarschijnlijk 0,1 ervaring met de trailer heeft
een praam is nou niet bepaald een fijne herrinering voor zo een dier waardoor die er de volgende keer zo in gaat lopen
)
)