Wedstrijd resultaten kwijt bij de KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dinniedepooh

Wedstrijd resultaten kwijt bij de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 13:35

Beste Bokkers,

Wie van jullie heeft weleens meegemaakt dat de KNHS wedstrijdresultaten is kwijtgeraakt?

Ik zal mijn verhaal even uitleggen.

Sinds augustus vorig jaar ben ik weer begonnen met rijden met een paard dat Z1 (met winstpunten) is.
Ik zelf heb bij de paarden M1 dressuur gereden, maar dat is al wel heel lang geleden.

Daarom twijfelde ik welke klasse wij samen moesten starten, dus ik besloot het KNHS te bellen.
Zij vertelden mij doodleuk dat ze al mijn resultaten kwijt waren, kortom, dat ik dus B MOEST starten!

Hiervan heb ik uiteraard een schriftelijke bevestiging gevraagd.

Vervolgens ben ik begin maart braaf B gestart (2x) en heb in beide proeven winstpunten gehaald en zelfs één keer prijs!

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vanmorgen een brief van de KNHS dat ik ten onrechte in een foutieve klasse was gestart (met andere woorden: mijn resultaten waren nu ineens wel terug gevonden??).

Natuurlijk heb ik direct gebeld met de KNHS, hoe dit nou zit. De vrouw die ik sprak vertelde mij dat ik (in 1998) bij de pony's M1 ben gestart en L springen ben... Ik heb nog nooit van mijn leven één balk gesprongen en toch L springen (knap hè ;)). Er zijn nu dus wel resultaten, maar niet de juiste... zucht.

Ik heb nu in ieder geval dispensatie aangevraagd en ik wil dat de officiële waarschuwing die nu achter mijn naam staat wordt gewist.

Graag hoor ik van jullie of jullie weleens iets soortgelijks mee hebben gemaakt bij de KNHS en hoe dit is opgelost?

Groetjes, Dinja
Laatst bijgewerkt door dinniedepooh op 01-04-10 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 13:37

ik zou die schriftelijke bevestiging dat je dus B MOEST starten opsturen met een behoorlijke boze brief erbij dat je rectificatie wil.
Ik heb het trouwens niet meegemaakt, mijn oude resultaten hebben ze nog keurig genoteerd staan.

dinniedepooh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 13:38

Ja, dat heb ik gedaan, die heb ik vanmorgen gelijk ingescand, maar de persoon die die verklaring heeft getekend is niet meer werkzaam bla bla bla.
Het grootste probleem is dat ik volgende week weer wedstrijd heb en vooralsnog niet mag starten.
Zal wel weer een juridisch getouwtrek worden...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 13:41

dinniedepooh schreef:
Ja, dat heb ik gedaan, die heb ik vanmorgen gelijk ingescand, maar de persoon die die verklaring heeft getekend is niet meer werkzaam bla bla bla.
Het grootste probleem is dat ik volgende week weer wedstrijd heb en vooralsnog niet mag starten.
Zal wel weer een juridisch getouwtrek worden...

maar het heeft dat ze er niet meer werkzaam is, is niet jouw probleem. Het is een officieel bericht van de KNHS (tenminste ik neem aan je een officiele brief hebt) , en dat kunnen ze niet zomaar ongeldig verklaren.

dinniedepooh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 13:47

Nee dat klopt wel, het zal uiteindelijk ook wel goed komen, maar tot die tijd zit ik met de ellende en kan ik niet starten.
En wat ook zo krom is, ik heb nieuwe coupons besteld (32 stuks) en die sturen ze wel zonder pardon op... :-S

San

Re: Wedstrijd resultaten kwijt bij de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:17

Mijn oude resultaten waren ook weg. Deze waren nog behaald in de tijd van de NPC en waren niet overgenomen door de KNHS. Nadat ik zelf coupons uit die periode heb opgestuurd is dit alsnog toegevoegd.