Wendy is toentertijd gedekt door hengst Ambach (Goldy's papa). Misschien dat dat helpt.
paardenmaf
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-10 23:44
Maris89 schreef:
Wendy is toentertijd gedekt door hengst Ambach (Goldy's papa). Misschien dat dat helpt.
jaaaaa Da's een goeie
Ambach:
rogge
Geplaatst: 12-07-10 11:30
was wendy haar moeder epona?
fihirufralu
Geplaatst: 01-08-10 16:10
Ik heb zopas een haflinger gekocht die, vermoed ik, de moeder van jullie Gonda is. Ze heet Wendy, heeft Nederlandse stamboekpapieren en haar vader is Wilfried van Mereveld. Ze is geboren in 1996 en haar moeder is Epona.
Zal ik doen. Hebben momenteel nog niet veel foto's, hebben Wendy (roepnaam Whoopi) pas drie dagen. Bezorg jij me ook wat foto's van goldy? Ben er wel benieuwd naar. Groetjes uit België
Ze lijkt wel op haar moeder. Wendy is momenteel veel te dik. Ze werd niet veel bereden bij de vorige eigenaar, maar had onbeperkt gras en 1 kg voeder per dag. Voor een haflinger is dat nefast. Nu staat ze op rantsoen en we proberen haar iedere dag te berijden of te longeren. Het rijden ziet ze wel zitten, maar minder eten vindt ze maar niets.
fihirufralu
Geplaatst: 07-08-10 09:23
Wij hebben gisteren Wendy, moeder van Gonda, moeten verkopen. De vorige eigenaar had niet verteld dat ze allergisch was voor hooi en stro, waardoor ze hier een heel zware astma-aanval heeft gekregen. Blijkbaar lijdt ze aan COPD en kan ze dus enkel buiten, met loopstal gehouden worden en mag ze enkel natte voordroog krijgen. Wij kunnen haar niet op deze manier houden en hebben dus van onze koop afgezien. De vorige eigenaar heeft ze nu verkocht aan een handelaar. 't Is heel jammer, zo'n braaf paardje en een droom om mee te rijden. We hebben haar maar een week gehad, maar waren er al aan gehecht. Ik heb wel nog enkele foto's voor je collectie die ik wil doormailen, je moet me maar je e-mailadres doorgeven.