Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Floor_Dora schreef:Ze krijgt morgen ook dr eerste entingen maar ik ben benieuwd hoe dat gaat werken. Ik ga van het weekend (als het natuurlijk droog weer is) op een stoel in de wei zitten (wel gescheiden even van de andere paarden zodat niet zij naar me toekomen) en dan haar naar mij toe laten komen en snuffelen. Ik heb haar ook al uit mn hand laten eten. Ze moest wel eerst even met dr neus duwen om te zien wat er zou gebeuren maar snapte daarna wel dat ze het op kon eten. Maar als ik dan dr wil aaien loopt ze gauw de andere kant op.
.
, later in de stal, wel in de deuropening op een kistje, langzaam (heel erg langzaam) raakte ze eraan gewent dat ik er was en waarschijnlijk toch niet weg ging
,ben begonnen met halstertjes omdoen en weer af dat soort dingen, dr overal aanraken ( met borstels hoefde ik helemaal niet aan te komen)en langzaam aan kwam ze steeds vaker naar me toe, heb er nu een heerlijk paard aan, maar ben inmiddels wel 5 jaar verder, mijn is het gelukt met heeeeeeel erg veel geduld( en vaak ff op je tanden bijten)
maar hoe vaker je dingen herhaalt des te sneller ze er aan wennen.Teminste mijn paardje.