Waar oldtimer paardenwagen verzekeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees1980

Waar oldtimer paardenwagen verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 20:43

Onze paardenwagen is nu best duur verzekerd in een gewone verzekering omdat ze bij onz everzekering geen oldtimer verezekering kennen.

Bij alle vrachtwagen verzekeringen stuiten wij op hetzelfde probleem dat de paardenwagen niet ouder mag zijn dan 25 jaar en dat is hij dus wel.

Bij welde verzekeringsmaatschappij kan ik terecht met mijn wagen , hij is van 1975???

aslo

Re: Waar oldtimer paardenwagen verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 11:10

Diks mss?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 12:05

KDE_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 14:22

Ik heb mijn vrachtwagentje verzekerd bij verzekeruzelf.nl, nooit problemen mee gehad.. en een goedkope premie :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 14:30

Wil je een oldtimer verzekering voor je vrachtwagentje afsluiten of gewoon een goedkope verzekering?

Bij veel oldtimer verzekeringen ben je verplicht je dagelijkse auto ook bij hun te verzekeren, maar niet allemaal. Onze kevers zijn volgens mij bij de Europeesche verzekerd. Hier is niet nodig de dagelijkse auto ook via hun te verzekeren. Het loopt via een tussenpersoon. Voorheen was de tussenpersoon VCN, maar omdat onze tussenpersoon slechte ervaringen heeft met VCN is dit overgezet naar een andere tussenpersoon. Daar is de naam mij helaas van ontschoten.

Ik weet alleen niet of ze ook oldtimer vrachtwagentjes opnemen. Maar daar zou je naar kunnen informeren.

Voor een Kever betaal je iets van 50 euro per jaar voor een WA verzekering. Je mag dan officieel maar maximaal zoveel kilometers per jaar rijden. Wil je een all-risk verzekering dan zal je het wagentje eens in de twee jaar moeten laten taxeren door een erkend taxateur. De premie die je dan betaald is afhankelijk van de getaxeerde wagen.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 21:36

Annevina schreef:
Ik heb mijn vrachtwagentje verzekerd bij verzekeruzelf.nl, nooit problemen mee gehad.. en een goedkope premie :)

Dat is dan dat paardenpakket wat jij hebt ???
Daar valt een vrachtwagentje dan ook onder of moet je dat apart doen??