[PG] 23- jarige Fjord Hjesta omgeving Apeldoorn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marcell1990

[PG] 23- jarige Fjord Hjesta omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 13:44

Beste allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar Hjesta, een fjordenmerrie geboren in 1987 dus inmiddels is ze al 23 jaar. Haar vader is Barstad. Ik heb haar een aantal jaren gereden voor de mensen waarbij ze gestald stond. Toen ik er echter te weinig tijd voor had, hebben ze haar naar een handelaar doorverkocht (Meerveld in Hoevelaken) die haar weer naar Apeldoorn heeft doorverkocht.... Meer informatie had hij niet voor mij en daarom zoek ik haar zo. Ze is al bijna 4 jaar weg, en ik zou haar gewoon nog heel graag een keertje zien. Het kan zijn dat ze op een manege staat of bij mensen thuis. Het is een vrij gezette merrie van 1.45 met een normale fjordenkleur. Een groot hoofd en vrij grove benen had/heeft ze. Het is een lieverd, maar ook een stresskip af en toe en lekker eigenwijs zoals het een fjord betaamd.

Ken jij deze fjord of weet jij waar ze staat? Dan zou ik heel graag iets van je horen, zou haar echt supergraag nog eens willen zien...

Liefs,

Marcelle Verhoeven
Laatst bijgewerkt door Marcell1990 op 30-03-10 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

mijnvlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 18:35

Hoi,

In hoenderloo ( gemeente apeldoorn ) zit een Fjorden manege fjordhestgard. Misschien kun je daar eens heen bellen zij bezitten veel fjorden paarden.

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:16

Op fjordenwereld heb je al bericht gehad op je vraag, helaas hebben wij niets meer van je gehoord hierna.

Ik kopieer de reactie even voor het geval je deze nog niet gelezen had:

Anita45 schreef:
In mijn fjordenbestand komt 1 Hjesta voor. Dat paard leeft helaas niet meer. Deze Hjesta had als levensnr. H-269 en haar ouders zijn Drageset en Augusta A-134 (v. Oswin). De merrie was Ster-, Prestatie-, Keurmerrie met de volgende certificaten: Landbouwbruikbaarheidsproef (A-cert.), Zadelproef (A-cert.), Menproef (AA-cert.), M-mennen NPC. Laatst bekende eig. Flier uit Oldebroek (GLD).