[EG] (De Lindens) Ponyta 9 jarige bruine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

[EG] (De Lindens) Ponyta 9 jarige bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 13:22

23 maart 2009 Heb ik ponyta verkocht aan een eigennaar in Haaksbergen. Ze stond toen achter de bon boys (voetbalveld) in haaksbergen. Om een der van de reden hebben ze haar verkocht (waarom via pb). En dat is 2 weken terug. Tussen 16 en 25 maart.
Ze is toen in de buurt naar Vianen (Utrecht) gegaan. Maar ze wilden niet het exacte adres door geven wat ik toch wel heel erg vind. Wand zodadelijk is ze gewoon ergens anders naar toe gegaan, of bij een handelaar terecht gekomen. Zoals haar beschrijving zij ze dat het meisje die er op ging rijden Nikki hete.

Nog wat meer informatie over de pony:

Naam: De Lindens Ponyta
Ras: welsh pony
Kleur: Bruin
Geslacht: merrie
Geboortendatem: 6 mei 2000

Nog wat informatie: Ze is verkocht via marktplaats, met een imperialriding zadel een hoofdstel met een V met diamantjes de op volgens 2 winterdekens zwarte en een blauwe. en nog heel wat dekjes ;)

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer foto's via pb

Als iemand iets weet? Ik ben je echt dankbaar !!

Alvast bedankt!

ponyta

Re: [EG] (De Lindens) Ponyta 9 jarige bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 18:39

Ik weet al waar ponyta zich bevind, maar als iemand nog meer informatie heeft hoor ik het graag :)

melissa_93

Re: [EG] (De Lindens) Ponyta 9 jarige bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:50

weet wel waar ze in haaksbergen stond, mensen zijn ook naar mij oude pony wezen kijken begin vorig jaar. heb haar idd ook op marktplaats zien staan maar waar ze nu is zou ik dus niet weten.

Sorry, veel suc6 met zoeken!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 09:22

Aangezien TS meld de pony te hebben gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.