Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:» Tot welke leeftijd kan ik een paard verzekeren?
Het afsluiten van een verzekering is mogelijk tot en met het jaar waarin het paard of de pony 15 jaar wordt. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om een dier nog op te nemen in de verzekering. Dit heeft alles te maken met het feit dat een verzekeraar een onvoorziene gebeurtenis kan verzekeren. Als een dier ouder is dan 16 jaar dan is de kans dat het dier door ouderdom komt te overlijden niet meer een relevant onderdeel van die onvoorziene gebeurtenis. Het is dan normaal dat een dier zonder ziekte of ongeval toch door ouderdom overlijdt. U kunt wel een paard tot en met de 19 jaar nog verzekeren voor de uitvaartverzekering. Dit product vindt u op onze site onder de Hippo Zorg producten.
dan geld hij nog haha 
FunkyMistiC schreef:Tot 5000 kun je volgens mij verzekeren zonder keuringsrapport.

FunkyMistiC schreef:Tot 5000 kun je volgens mij verzekeren zonder keuringsrapport.

over het samengesteld ga ik veder niet op in dit zijn toekomst plannen. mocht ik dit doen laat ik hem zowiezo daar voor nog na kijken of het wel kan door een veearts