Ik had vandaag dus wedstrijd en ze loopt de laatste tijd echt SUPER dus ging eigenlijk wel voor een winstpunt..

Zaterdag was er viertal-les, met 7 mensen waar ik ook bij zat. Er werden dan dus 4 mensen uitgekozen die in het viertal kwamen, en daar zat ik dus bij...
Dus eerst vanochtend los gaan rijden en dat ging eigenlijk SUPER!! Toen moesten we viertal rijden, was de eerste keer dat ik dat deed maar eigenlijk ging het heel goed. Ik was zelf niet zo tevreden omdat ik het idee had dat ik alles verkeerd/te laat deed enzo. Maar toen we de ring uitkwamen zei iedereen dat het super netjes ging, vooral voor de eerste keer! De dressuurproeven gingen op aanmelding dus ik nog een beetje los gaan rijden en haar weer wakker gemaakt en me aangemeld. Kon meteen de ring in.
Mijn ring lag helemaal achterin en langs de ring lagen allemaal grote rollen prikkeldraad en buizen, waar Camilla dus bang van was.

Op t begin was ze nog heel lekker los enzo, totdat er een pony aan de kletter ging en toen was ik totaal haar aandacht kwijt.

Echt zo vreemd allemaal!

Toen weer afgezadeld en gewacht... En toen begon de Parade.
Ook nog nooit met Camilla mee gedaan dus was benieuwd, maar ze gedraagde zich SUPER!

Toen nog even wachten en was eindelijk de prijsuitreiking van de Dressuur. OMG! 134 punten!!!

Maargoed, ik heb lol gehad en daar gaat het om toch.