Mariska is een merrie gefokt uit de merrie Halinda (Aram). Een vosmerrie van ong 1.65 m. Gefokt door Dhr Kunst uit Zevenhoven. Helaas heb ik geen foto meer van haar. Weet dat ze als jaarling aan achterbeen is geopereerd aan OCD. Heb haar destijds zadelmak gemaakt en uitgebracht als 4 jarige in de L dressuur. Ben al lang naar haar op zoek, evenals haar moeder Halinda zelf. Heeft U informatie? Heel graag
Groeten Gaelle
Peterina
Geplaatst: 01-04-10 18:36
Heb deze advertentie uit 2003 gevonden ... misschien weet de verkoper waar zij zich nu bevindt. 19839 - aangeboden: 8 jarige kwpn vosmerrie - Erika 0168-325721 of 06-41211572 geplaatst op:26-3-2003
Wegens tijdgebrek ben ik genoodzaakt om voor Mariska een ander lief baasje te zoeken. Die voor haar wel veel tijd heeft. Afstam. Pion x Aram. Schofh. 1.68. Ze is 20-1-2003 klinich gekeurd. Ze heeft M1 gelopen. Ikzelf heb haar recreatief gereden.Kan af en toe ook een sprongetje maken.Ze is super braaf en ook zeer lief als kinderen op haar rijden.Ze beheerst alle hulpen goed. Geen stalgebreken. Ze is fijn gebouwd met een iets wat lange rug. Maar ze is toch zeer fijn te rijden. Ook voor kinderen vanaf ongeveer 12 jaar. Een goed tehuis is een pre. Deze advertentie staat er al een keer in. Maar aangezien het terug mailen naar jullie steeds niet lukt. Kunnen jullie mij beter bellen. Zodat er geen misverstanden ontstaan. Vriendelijk bedankt.
gaellehtc
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-10 20:45
@ peterina
Dank je wel. Dat is inderdaad de Mariska die ik zoek. Ga aan een telefonische zoektocht beginnen. Zal je op de hoogte houden. Heb inmiddels beide nummers gebeld. Nog geen succes.....
hoe oud zou ze nu moeten zijn? en wat waren haar aftekeningen?
op de manege waar ik gewerkt heb hebben ze een vos merrie die ook mariska heet
gaellehtc
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-10 21:05
Ze is een M van het stamboek, dus nu 16 jaar. Haar aftekeningen weet ik niet precies. Ze had wel wat wit op haar hoofd, maar niet veel. Ze zal vast ook wel wat wit op haar benen hebben, maar ook niet veel. Moet nog wel een foto hebben, maar weet even niet zo gauw waar. Haar stokmaat moet ergens tussen de 1.66 en 1.69 m liggen. Verder was het een paard met een hele vriendelijke oogopslag en een heel makkelijk karakter.
de mariska die ik ken heeft een bles over het hoofd,kan van haar ook even geen foto vinden maar ben bang dat ik de verkeerde voor je heb,deze mariska weet ik ook de leeftijd niet van.