leren rijlaarzen EJ LIMOGES

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_maaikie_

leren rijlaarzen EJ LIMOGES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 20:40

wie heeft met deze rijlaarzen ervaring? :9 heb nu van kieffer van die schoenen en chaps erbij maar die zijn dus al kapot na 6mnd :x
en toen zag ik deze dus op internet staan :+

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:42

hier is volgens mij al een topic over

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:42

Iemand die ik ken heeft ze, maar gaan (volgens mij) vrij snel kapot. Ik zelf zou het geld ergens anders aan besteden.
Ze heeft er nu al een paar gehad, ze kon ze telkens omruilen ofzo als ze kapot gingen binnen bepaalde tijd oid.

_maaikie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 20:47

efaa schreef:
hier is volgens mij al een topic over

ja ik zie het :z niet goed gekeken _O-

_maaikie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 20:48

R0oszs schreef:
Iemand die ik ken heeft ze, maar gaan (volgens mij) vrij snel kapot. Ik zelf zou het geld ergens anders aan besteden.
Ze heeft er nu al een paar gehad, ze kon ze telkens omruilen ofzo als ze kapot gingen binnen bepaalde tijd oid.

oh oke, dan moeten me ouders de beurs maar groter openhouden }> dan worden het toch duurdere laarzen

germie

Re: leren rijlaarzen EJ LIMOGES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:29

Ik heb ze gepast, maar niet gekocht. Allereerst is de kuit te bol voor mijn kuit en blijft er dus 'lucht' in de schacht. Dat lijkt niet.

Maar het volgende klopt ook niet:
leren rijlaars
glanzend
leer gevoerd
ritssluiting achter tot aan de zool
spoorhouders aan beide zijden
comfortabele binnenzool
dunne rubberen neoltih zool

Leer gevoerd? Echt niet, dat is hetzelfde kunstleer als bij de laarzen van Divoza van 100 euro. Ik denk zelfs dat ze uit dezelfde fabriek komen, want de drukker met dat stukje elastiek is ook hetzelfde, en de maattabellen ook. Verder zag het stukje contrefort bij de hak er hetzelfde uit (lijkt heel wat, maar na een paar keer sporen dragen wordt het slap).
Dus ik durfde ze niet te kopen. Ze liepen verder wel lekker, maar ja, je moet er ook mee kunnen rijden.

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:33

Ik vraag me ook altijd af of het, het geld waard is. Heb zelf de simpelste versie van Rectiligne. Volgens mij waren deze destijds 190 euro.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:54

Het zijn hartstikke fijne laarzen, rijden lekker, zijn lekker soepel, blijven mooi. Nee hoor, echt heerlijk!!! :D

Lotje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:33

Ik wilde ze vandaag kopen maar ze hadden nog maar weinig maten. Ze komen niet meer binnen ook zeiden ze, het was een eenmalig product. Jammer want vind ze erg mooi!