Routekaarten Strabrechtse Heide en omgeving

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

olga

Routekaarten Strabrechtse Heide en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 07:46

Weet iemand of heeft iemand routekaarten van de Strabrechtse Heide?

Ik ga daar in mei een paar dagen rijden. Ik weet dat ze gewoon te koop zijn, maar probeer het eerst even zo :o .

Novalues

Re: Routekaarten Strabrechtse Heide en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:01

Op internet zijn ze te bestellen.. als je onderruiterroute strabrechtseheide zoekt. (of iets in die trent) Overigens heb je ze inderdaad wel nodig, als je er niet bekend bent.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 08:55

Weet je toevallig of ik voldoende heb aan de kaart van de "Kempen"?

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 08:56

olga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 09:10

Daar gok ik dna maar op. Anders heeft de manege wara ik mn paardje stal ook vast wel iets van een kaart.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 18:35

olga schreef:
Daar gok ik dna maar op. Anders heeft de manege wara ik mn paardje stal ook vast wel iets van een kaart.

Ligt eraan waar je gaat staan.
Daarnaast vraag ik me af of ze serieus iets veranderd hebben, zo niet, dan ligt er precies één rondje op de Strabrechtse heide. Mooi rondje hoor, niks mis mee, maar daar heb je niet echt een kaart voor nodig.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:59

ikke schreef:
olga schreef:

Daarnaast vraag ik me af of ze serieus iets veranderd hebben, zo niet, dan ligt er precies één rondje op de Strabrechtse heide. Mooi rondje hoor, niks mis mee, maar daar heb je niet echt een kaart voor nodig.

Dat ben ik niet met je eens. Ben er twee weken geleden naar toe gereden te paard (10 km heen) vervolgens over strabrechtse heide, daar was ik verdwaald.. 30 km gereden.. en vervolgens nog 10 km terug gereden.. en ik had 20 km gepland om daar te rijden. Dus kaart is zeker aan te bevelen (of met gps!)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:08

Celede_x schreef:
ikke schreef:

Dat ben ik niet met je eens. Ben er twee weken geleden naar toe gereden te paard (10 km heen) vervolgens over strabrechtse heide, daar was ik verdwaald.. 30 km gereden.. en vervolgens nog 10 km terug gereden.. en ik had 20 km gepland om daar te rijden. Dus kaart is zeker aan te bevelen (of met gps!)

En jij bent al die 30km keurig op de ruiterpaden gebleven? Lijkt me stug, zo groot is het toegankelijke deel van de hei namelijk niet.
Maar wat jij "Strabrechtse heide" noemt, IS dat ook werkelijk allemaal Strabrechtse heide? Het gebied is groot, maar de Strabrechtse heide is maar een klein deel van dat gebied.......

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:01

Ik heb puur de ruiterpaden gevolgd ja en nergens een weggetje (verhard) over gestoken.. Maar goed, kaartje mee nemen kan nooit kwaad, en dat is waar dit topic over gaat.

chrispy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:20

de strabrechtse heide zelf stelt niks voor je kunt er rechtsom over heen of linksom. Dit heb je binnen 2 uur wel gezien als het niet korter is. De rest eromheen is wel wat groter. Je kunt op de strabrechtse heide zelf ook kaartjes pakken hier staat alleen het stuk van de heide op. Weet niet bij welke manege je slaapt maar misschien hebben ze daar zo een kaart voor je liggen die je kunt leenen. Ik denk dat je de kaart van zowel de kempen als de peel nodig hebt (eigelijk wel zeker) op de kaart van de kempen staat alleen strabrechtse heide en de rest gaat allemaal de anderen kant op Leende, valkenswaardenz.( hier moet je komen door een heel stuk over verharde weg afte leggen). en op de peel kaart staat ook someren en lierop enz. en dit zijn de aansluitende gebieden op de strabrechtse heide ;).

Wybertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 13:04

De strabrechtse heide is niet heel groot en je kunt niet zo makkelijk verdwalen. Je kunt er wel lekker hard galopperen! :D