verschil bucas en horseware wasmiddel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cillusion

verschil bucas en horseware wasmiddel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 14:31

Ik ga er vanuit dat dit hetzelfde spul is, dus dat de ook de horseware met bucasmiddel in de was kan. Is dat te simpel gedacht, of....????

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:43

Waarom niet? Een paardendeken is toch een deken? Je kan het altijd proberen :+ Maar als je het wasmiddel nog niet gekocht hebt, zou ik voor een horseware deken toch voor een horseware wasmiddel gaan ;)

josie

Re: verschil bucas en horseware wasmiddel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:16

Bucas is geschikt voor de teflon laag in de Bucas dekens en de Rambo rug wash is geschikt voor de Aquatrens Coating van de Horseware dekens.
Als je een nieuwe Horseware deken hebt of een nieuwe Bucas deken, was ze dan met hun eigen wasmiddel, dit i.v.m. de garantie.
Doe je dat niet en ze zijn b.v. niet meer waterdicht, dan vervalt de garantie omdat je je niet hebt gehouden aan de garantie voorwaarden.
Dus als het kan zou ik voor ieder merk het eigen wasmiddel gebruiken.

cillusion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 16:33

Heb ik wasmiddel gekocht.... past de deken niet in de machine! Balen!!! Had al wel andere dekens in maatje 165 gewassen; maar de rhino wug past echt niet!
Nu toch maar laten wassen dan, helaas....

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:40

Geef het wasmiddel dan wel mee, vaak hebben ze het niet, dan weet je ook zeker dat ze dit gebruiken, overleg het wel, ik heb nog niet mee gemaakt dat het niet zou kunnen.