grasmasker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SIEMxFUNNY

grasmasker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 12:20

Hoi,

Ik heb mijn grasmasker weer besteld. Het grasmasker van vorig jaar was kapot. Ik heb nu een ander merk besteld. Dit jaar heb ik ook een maatje groter besteld, omdat ze vorig jaar wat plekken kreeg van de korf.
Wanneer gaat jullie masker weer op? Welk merk hebben jullie? Zijn jullie tevreden? Hoevaak moet je een nieuwe kopen ?

BenWLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:23

Ik heb de graaskorf pas een paar maanden maar we zijn er tot nu toe erg tevreden over( de pony's natuurlijk niet hah).
Volgens mij is hij van harry horse. Het is compleet met halster en veiligheidsclip.
Ze hebben hem sinds een paar weken nu om en doen het er prima mee. Ik heb nog gen nieuwe hoeven kopen en ik denk dat ik dat ook niet vaak hoef te doen misschien bij de een meer dan bij de ander aangezien er vanalles tegenwoordig in de wei gebeurt.(zoals scheuren tegen een boom..) maar ze bevallen prima.

Onze masker blijven op tot en met de winter.(of totdat het gras op is)En ze gaan op zodra het gras begint met groeien en de fructaan stijgt.
volgensmij heb ik tot zover wel alles:D misschien ook eenbeetje dubbel maar ja je kan niet genoeg informatie krijgen toch?

wat voor merk heb jij trouwens?

succes!

BenWLOVER

Marcella

Re: grasmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:25

Heb er nu eentje van Harry Horse gekocht om uit te proberen. Had vanmiddag dus ook even een zwaar gefrusteerde fjord die er helemaal niks van snapte.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:29

Ik heb sinds vorig jaar de graaskorf van de paardendrogist(die duurdere) in combi met een feel good halster. "t ziet er niet uit, maar het werkt wel geweldig! Paard blijft mooi op gewicht zo.
Hier mogen ze vanaf mei het gras weer op en dan krijgt ze 'm direct weer op.