pony apart meten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

enniee

pony apart meten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 18:56

(weet niet of het goed staat)

ik heb een vraagje, mijn pony is 7 word mei 8 maar ze moet dus nog gemeten worden, wij waren er van uit gegaan dat ik niet meer wedstrijd zou starten met haar omdat we dachten dat ze artrose heeft. Ze heeft hko en spat, maar we hebben haar in januari dus niet laten meten, hoe kan ik haar nu laten meten? lijkt me niet dat een meetiemand alleen voor mij hierheen wil komen? :o

het gaat erom dat ik weer wedstrijd ga rijden, dacht dan moet het vast hier staan.

groetjes.

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:08

Je kan wel een meter uit de omgeving bellen die naar je toe wil komen (even informeren bij vereniging). Mijn (vorige) pony heb ik ook een keer in juni laten meten.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 19:11

Kiki123 schreef:
Je kan wel een meter uit de omgeving bellen die naar je toe wil komen (even informeren bij vereniging). Mijn (vorige) pony heb ik ook een keer in juni laten meten.

oke bedankt! :D

aslo

Re: pony apart meten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:32

Het meten is toch tussen 1 januari en 1 april? Dus als ze dan niet gemeten zijn kun je dat jaar niet starten.

danique38

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:56

hoe zit dat eigelijk met het meten moet je pony altijd gemeten zijn? mijn pony is gemeten bij het stamboek toen ze 3 was maar ik heb haar hierna nooit meer laten meten. ( ze is nog wel even groot) moet ik haar nu weer laten meten?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:06

Alleen als je mee wilt doen met off. wedstrijden dienen pony's elk jaar (t/m hun 8ste) tussen 1-1 en 1-4 gemeten te worden. Dit is er voor dat je deelneemt in de juiste klasse, dus A, B, C, D of E.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 14:15

ik zal de vereniging even informeren, daar komt de ponymeter 8 januari altijd al, vrees dat ik hem moet bellen voor mij alleen :S

xxBentexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 18:16

danique38 schreef:
hoe zit dat eigelijk met het meten moet je pony altijd gemeten zijn? mijn pony is gemeten bij het stamboek toen ze 3 was maar ik heb haar hierna nooit meer laten meten. ( ze is nog wel even groot) moet ik haar nu weer laten meten?

ik denk dat je haar wel moet laten meten als je wedstrijden wilt rijden anders hoeft het niet

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 01:00

aslo schreef:
Alleen als je mee wilt doen met off. wedstrijden dienen pony's elk jaar (t/m hun 8ste) tussen 1-1 en 1-4 gemeten te worden. Dit is er voor dat je deelneemt in de juiste klasse, dus A, B, C, D of E.

correctie, dit is alleen van toepassing bij een ponystartkaart niet als je met je pony tussen de paarden gaat starten ;)

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 01:14

aslo schreef:
Het meten is toch tussen 1 januari en 1 april? Dus als ze dan niet gemeten zijn kun je dat jaar niet starten.

Onzin je kunt gewoon een ponymeter bellen en naar jou toe laten komen, of er naar toe gaan. Gewoon even ponymeter googelen en dan komt er wel een boven bij jou in de buurt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:48

aslo schreef:

Wat een onzin, hoe denk je dat het gebeurd als je later een startkaart aanvraagd?
Je kan gewoon een meter van het knhs benaderen (moet je dan meestal wel zelf betalen).