Champagne, creme, beige... Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Champagne, creme, beige... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 17:48

Zoals de titel al wel duidelijk maakt loop ik tegen het probleem aan dat er zoveel verschillende benademingen zijn voor min of meer dezelfde teint dat het lastig is om via internet te bepalen of de genoemde kleur champagne inderdaad overeenkomt met de creme kleurige handschoenen die je net gekocht hebt...

Vandaar dat ik de hulp van bokkers inschakel, ik kan namelijk veel topics vinden over dit probleem dus er zijn veel ervaringsdeskundigen. Helaas kan ik in de gevonden topics geen antwoord op mijn vraag vinden dus ik hoop dat er mensen zijn die het wel weten.

ik heb de champagne doorhaalplastron van Nilette en de creme handschoenen van Roekl. Deze kleuren komen precies overeen, nu zoek ik echter nog een zadeldek dat hierbij past. Het is geen probleem als het zadeldek bruine accenten heeft, het voornaamste is dat hij past bij de rest van het zooitje }:0

Wie o wie helpt me uit de brand!

Alvast bedankt, M_i_R

sappho

Re: Champagne, creme, beige... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:53

ik denk dat ik je kan helpen ;)!
ik heb ook de creme/champange handschoenen van roekl en mijn dekje past daar super bij...
ben alleen al druk op zoek welk merk het is. Het is een labeltje zwart met een wit groen en rood paardje erop. Ik zoek even door!

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:55

GEVONDEN!
Equiline Italia.... daar heb ik mijn dekje van. super mooie dikke kwaliteit pasvorm is super en de kleur match ook erg goed!

Succes verder met je zoektocht!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 17:57

Kijk! hardstikke bedankt!!! ik ga zoeken :)

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:57

ik heb ook de creme handschoenen van Roeckl (de geelachtige) en ik heb er een HKM gently in de kleur champagne bij, kleurt perfect!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:59

hkm gentley past erbij, maar ook de wat duurdere eskadron dekjes.

wat broeken betreft vind ik pikeur de mooiste kleur hebben in creme. die past er ook super bij

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:05

ik heb van broek een eurostar, precies de perfecte kleur. ik heb hem alleen al een jaar of 3, dus ik weet niet zeker of die nog te koop is

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:15

ik heb ook die van eurostar!

en dekje heb ik er eentje met een biesje, merkloos bij de horseplaza in nieuwegein (dus bij die andere hypo winkels ook) te koop! als je wilt plaats ik een foto?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 19:29

de HKM had ik inmiddels inderdaad ook gevonden, ziet er mooi uit :)
miszlisanne als je wil graag een foto! Hoe meer keus hoe beter.

Bedankt voor de tips voor rijbroeken. ik heb mijn witte net geverfd en hopelijk past die kleur straks ook. Mocht het hopeloos mislukken dan zal ik inderdaad nog een rijbroek erbij moeten zoeken...

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:32

Afbeelding

ff snel, heb zo direct geen betere foto, kan m wel een x maken vant weekend, van puur en alleen het dekje!

x_MilouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:38

Il lees even mee :D Heb een nieuw blauw jasje en ben dus ook op zoek naar rijbroek en dekje.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 19:50

Anky heeft een "off white" dekje. Dat is de kleur van het plastron en de handschoenen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 22:47

@miszlisanne: ligt het aan mijn PC of is de foto niet zichtbaar?

@CarolineP: Niet persoonlijk bedoelt maar ik heb een hekel aan Anky dekjes :) omdat ze totaal niet voorgevormd zijn naar de vorm van een paardenrug. Ze staan wel mooi :)

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:58

Haha, ben het helemaal met je eens hoor!
Maar, wij hebben ook een heel mooi dekje van Couture hippique. Afgezet met parels. Ook in champagnekleur.
Kijk maar eens op hun site!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:08

wauw, voor die prijs mogen er ook wel parels op! ;)
Foto zie ik trouwens nu wel gewoon, k denk dat m'n PC even de hik had... Eigenlijk wil ik gewoon een dek van BR. deze liggen super netjes op mijn paard maar hoewel ze daar altijd 100.000 kleuren van hebben lijkt champagne niet een hele populaire... K zie hem nergens terwijl ze hem volgens de site van BR wel moeten hebben.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:11

Ik heb ook de Niletteplastron met roeckl handschoenen en daarbij een dekje van hetzelfde merk als sappo. Waar ik de rijbroek van heb kan ik zo even niet opkomen! Ga ik opzoeken!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:12

BR heeft wel een creme dekje met bruine rand, maar dat is geen mooie kleur creme. lijkt net of het dekje gewoon vies is

als je een niet al te dure wilt zou ik voor de HKM gently gaan. liggen heel mooi onder het zadel, blijven mooi in de was en kosten rond de 30 euro.

die eskadron waar ik het over heb kost rond de 70 euro en is echt een prachtig dekje. met blauwe bies en 3 kleuren in elkaar gedraaid koord. prachtige kwaliteit en pasvorm

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:18

Dat is het vaak wel inderdaad, het kost een paar centen maar dan heb je ook wel iets goeds...Een BR had ik inderdaad in de winkel gezien, maar die leek meer beige/lichtbruin dan champagne, dus ik hoopte dat de 'echte' champagne meer in de juiste richting zou komen. Als je er heel precies naar gaat kijken zijn de handschoenen ook echt wel vrij geelen niet gewoon 'off white' of creme. Ik denk dat ik voor de HKM ga aangezien ik toch niet vaker dan 2/3 keer per maand op concours zal gaan en hij vast niet zó snel slijt....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:21

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 23:23

de offwhite van anky past iig niet bij de champagne/creme broek van eurostar!! daar leek de anky net lichtroze bij echt heel lelijk, heb ik 1x mee gereden en t dekje gelijk weer verkocht!

x_MilouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 10:11

BR heeft ook een champagne dekje, ik vind hem alleen op foto wel heel geel liijken. Moet je even op Ooteman kijken. Daar kun je hem gewoon aanklikken. Iemand die deze heeft?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 13:59

dat is toch weer een andere kleur dan degene die ik in de winkel zag. volgens mij was dat dan de licht creme of taupe om het even makkelijk te maken.
de kleur vind ik zo gek nog niet, de handschoenen vind ik namelijk ook best geel...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:09

naar mijn mening is de hkm toch echt het best kleurende bij de handschoenen, kan van de week wel eens een foto voor je maken anders

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 00:39

Divoza heb ik vandaag gemaild met de vraag of de BR champgane en de Roekl handschoenen bij elkaar passen en of die dan te bestellen is... Antwoord komt neer op "geen idee, en we kunnen hem niet bestellen"... beetje jammer. De HKM heb ik nu idd al een paar keer langs zien komen op foto en past er mooi bij. Ben nu nog even aan het kijken waar ik hem ga bestellen, tot nu toe heb ik aleen de site van Heja gevonden, maar er moeten er vast meer zijn!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 01:18