Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Prisca schreef:Mhh niet echt stevige muur dan??.
Mijn vorige had erge voernijd en deed het ook. Toen ik hem aan het einde op de foto ging zetten was er weinig van te zien dus aan schade en slijtage.
Wat je kan proberen is het voer op de grond te gooien zodat ze bezig is met zoeken en niet gaat trappen. Ik heb dat bij die van mij ook een tijd gedaan hij werd er wel rustiger van.
) Selma_Selma schreef:Als het mogelijk is met hoe ze staat, kun je haar dan niet ergens vastzetten en haar daar voeren? Zodat ze op die plek niks kan raken?
Misschien dat ze het dan een beetje af begint te leren als ze merkt dat ze toch niks meer raakt? ( ik heb geen idee of dit werkt en heb het ook nog nooit geprobeerd hoor. Maar het klinkt best logisch)

kimmie88 schreef:Maar pas hier wel mee op...
Paard bij ons op stal trapte ook vaak tegen zijn staldeur.
(wil je niet bang maken en dit is ook wel een uitzondering...)
Is nu afgemaakt wegens dubbele beenbroek in ahterbeen. Spronggewricht stuk en bot eronder.. Spronggewricht kon nog herstellen, maar het bot eronder was teveel aan gebroken..
Nogmaals...wil je niet bang maken, maar probeer het tegen te gaan. Misschien een andere stal (is er een mogelijkheid om van stal te ruilen onderling? In een hoek oid? Zodat ie al aan 1 kant geen buur heeft?)