Mooie bruine cap voor megahoofd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margje

Mooie bruine cap voor megahoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 13:25

Mijn oude vertrouwde Harry's Horse cap ('gewoon', de Pro Plus) is na heel wat jaren veel te ruim geworden en dus wordt het tijd voor een nieuwe. Ik dacht gewoon even dezelfde cap in dezelfde maat te bestellen, maar niet dus... Mijn huidige cap is maat 59, niet erg bescheiden voor een meisje met mijn postuur, maar dat is niet anders. Tijdens het passen kreeg ik dezelfde cap in mt 59 echter van zijn leven niet op mijn hoofd, net als maat 60. 61 ging net, maar de beste fit was toch echt 62... Met recht een magehoofd dus!
Ik wilde de Harry's Horse cap heel graag in het bruin, maar die hebben ze niet in zulke grote maten. Nou had ik bij Agradi een blauwe besteld maar de eerste die ik kreeg paste goed, maar was beschadigd, de tweede paste voor geen meter. In de lengte te krap, in de breedte te wijd... Ik denk dat bestellen voor mij dus niet gaat werken, blijkbaar komt het erg precies. Dat wordt dus naar een winkel waar ze veeel caps hebben en passen maar, en hopen dat ze ze dan ook op voorraad hebben in de goede kleur.

Ik wil heel graag een bruine cap en vroeg me af of iemand een mooie bruine cap weet die ook in grotere maten te krijgen is? Bijv. de Harry's Horse Mistral, iemand ervaring mee? Prijs vind ik inmiddels iets minder belangrijk, als ik een fijne en mooie cap kan vinden ben ik al lang blij, hoewel ik wel grenzen heb. Er staan op de Divoza sites een aantal caps voor bedragen waar ik veel leukere dingen mee kan doen! Ovalere caps passen mij trouwens beter dan ronde modellen.

easterimage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:30

ik heb de Viper Safety van BR net gekocht (het is dezelfde cap als die lami-cell aanbiedt)

ik heb maat 57 / 58 en Medium van dit model.
ik denk dat jij, als je gewoon large neemt, hem prima past, want de cap is verstelbaar!!

Er is een zwart met bruine uitvoering (met een soort zilveren plaatje op de voorkant) en die staat heel leuk (echt). ik had hem gisteren met wedstrijd op en ik kreeg veel complimenten!

Ps: deze cap is tussen de 70 en 80 euro