Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Ze moeten dan natuurlijk wel in goede conditie ed zijn, maar dat lijkt me sowieso logisch als je op cc gaat
.
Lielle schreef:4 keer starten mag iig wel (dat is wel het maximum), en met een goed getraind en fit paard moet het ook kunnen, zie ook de sgwpaarden die een proef, springparcours en cross lopen. Ik zou alleen dan niet ook nog eens ieder weekend op concours gaan.
Lielle schreef:4 keer starten mag iig wel (dat is wel het maximum), en met een goed getraind en fit paard moet het ook kunnen, zie ook de sgwpaarden die een proef, springparcours en cross lopen. Ik zou alleen dan niet ook nog eens ieder weekend op concours gaan.
doom schreef:Lielle schreef:4 keer starten mag iig wel (dat is wel het maximum), en met een goed getraind en fit paard moet het ook kunnen, zie ook de sgwpaarden die een proef, springparcours en cross lopen. Ik zou alleen dan niet ook nog eens ieder weekend op concours gaan.
Tuurlijk moet het ook kunnen, maar toch vind ik een Sgw paard wat anders dan een normaal wedstrijd paard.
Deze worden gewoon veel meer op conditie getraind..
Citaat:Daarbij is het natuurlijk 1 dressuurproef 1x springen en dan de cross.. en "vaak" zit tussen dit alles wel geruime tijd tussen.
En zelf denk ik dat je je paard wel een beetje spaart voor de cross, bijv niet lang inrijden voor de dressuur.
Sparen door korter los te rijden zie ik persoonlijk niet zo zitten, als dat nodig is, moet je meer conditiewerk doen.